recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problemer med køb fra Sendit.com
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketProblemer med køb fra Sendit.com

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Willum Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 23-December-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 268
Direkte link til dette indlæg Emne: Problemer med køb fra Sendit.com
    Sendt: 01-Juli-2009 kl. 15:56
Tidligere i dag besluttede jeg mig for at bestille lidt film. Her så jeg at Sendit.com havde nogle gode priser. Derfor bestilte jeg 4 film hos dem.

Nu senere på dagen har jeg så fået en mail hvor der står følgende:
I am sorry but we have been unable to process your order.

In accordance with our security procedure and to enable us to proceed with your order we require proof of billing address in the form of a copy utility bill which can be either faxed to us on +44 845 862 1118 or posted to us at the address below.

Alternatively please contact one of our customer service advisors on 0844 801 0311 who will be happy to help with resolving this matter.

Sendit.com
Meridian House
Gadbrook Park
Rudheath
Northwich
CW9 7RA

Please include your order number on this as this will enable us to resolve this for you as quickly as possible.

Should you have any further questions please contact us through your online account message centre or on 0844 801 0311 and we will be able to help you further.

Kind Regards,

Sendit.com Team

Er der nogen som har oplevet noget lignenede? Kan man virkeligt ikke købe film hos Sendit uden at skulle i gennem alt dette?
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2009 kl. 16:09

Hvis varene hvad jeg formoder, er bestilt med kreditkortbetaling så kan jeg ikke se, at der kræves yderligere oplysning og bevis for noget, forlanger nogen noget sådan af mig, så kan de rende mig der hvor solen aldrig skinner.  

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
GC08 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-September-2008
Point: 86
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2009 kl. 16:23
Jeg har bemærket det krav nogen gange, hvis billingadress og deliveryadress ikke er overensstemmende - dvs. man ønsker at undgå snyd med at stjålne kortoplysninger bruges til at sende varer til til en anden adresse.

Jeg har ikke oplevet det, når begge adresser er sammenfaldende, så det må siges at være en skærpende foranstaltning.

Redigeret af GC08 - 01-Juli-2009 kl. 16:23
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2009 kl. 16:27

Ligeledes, hvem ligger inde med papirregninger, alt bliver betalt via betalingsservice, så den slags adressebevis som de forlanger har man jo ikke her i landet.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Willum Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2009 kl. 17:22
Det skulle betales med mit Visa Dankort. Har aldrig oplevet noget problem før.

Det er mit eget kreditkort og samme adresse til både regningen og leveringen, derfor forstår jeg ikke problemet.
Til top
hedberg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2006
Point: 2911
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2009 kl. 17:58

Jeg har oplevet nogen lign. hos en forhandler i Australien. Der insisterede de dog istedet på at hæve et eller andet småbeløb først. Herefter skulle jeg oplyse dem beløbet og så kunne vi komme videre. Det var jo så lidt svært da mit kontoudtog var i danske kroner, så efter et par måneder gav jeg op og afbestilte alle køb hos dem.

Hos Sendit har jeg på fornemmelsen at det er når du indtaster kort nummer, udløbsdato mm. Så indtaster man også adressen kortet er registreret på hos i banken (og ikke forsendelses adressen).  Hvis Sendit så ikke mener den adresse de får oplyst fra banken og den man oplyser på sitet er ens bliver de mistænkelige.

Jeg bruger iøvrigt normalt TheHut.com hvis priser minder meget om Sendit's.

Redigeret af hedberg - 01-Juli-2009 kl. 17:59
Med venlig hilsen,
Thomas
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2009 kl. 19:19
Jamen de engelske netbutikker må ha' en omfattende sikkerheds procedure. Selv hos amazon.co.uk har jeg oplevet at skulle gen-indtaste min addresse mm. trods det at de har mine visa dankort oplysninger liggende i deres server.
Til top
bomndk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-Marts-2006
Point: 422
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2009 kl. 20:37
Kan det være fordi du som VISA bruger ikke har været "verified by visa"?
Mvh
Bo

Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2009 kl. 20:54

Oprindeligt skrevet af bomndk bomndk skrev:

Kan det være fordi du som VISA bruger ikke har været "verified by visa"?

Jeg har været inde på deres hjemmeside, men er ikke helt sikker på jeg er verified

Til top
Willum Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2009 kl. 07:48
Oprindeligt skrevet af hedberg hedberg skrev:

Jeg bruger iøvrigt normalt TheHut.com hvis priser minder meget om Sendit's.

Nu har jeg valgt at afbestille filmene og så i stedet bestille dem hos thehut.com, som har dem til 99% samme pris.

Men synes at siden minder uhyggeligt meget om sendit.com, så sidder og tænker om det er samme firma?

Men lad os nu se om det går denne gang.
Til top
hedberg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2006
Point: 2911
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2009 kl. 08:09

Tror egentligt også det er mere eller mindre det samme firma. Bestilte en skive hos SendIt i går og bestillings emails mm. var 99% ens. Den adresse hos Meridian House er den samme som TheHut's.

Med venlig hilsen,
Thomas
Til top
Willum Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2009 kl. 08:22
Oprindeligt skrevet af hedberg hedberg skrev:

Tror egentligt også det er mere eller mindre det samme firma. Bestilte en skive hos SendIt i går og bestillings emails mm. var 99% ens. Den adresse hos Meridian House er den samme som TheHut's.

Hvis det er tilfældet så er det meget underligt hvis jeg kan handle hos The Hut men ikke Sendit, når nu det er samme firma og hjemmesidesystem.

Indtil videre ser der ikke ud til at være problemer.
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu