|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Piter ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Januar-2009 Sted: 8kilo Status: Offline Point: 163 |
![]() Sendt: 01-Juli-2009 kl. 22:49 |
Hej. Jeg skal ud og købe en ny receiver imorgen men jeg ved ikke helt om jeg skal købe recevier eller forstærker til mine B&W CM7. Jeg overvejer selvfølgelig at få et større setup snart.. Blir lyden dårliger ved købe af en receiver? Har jo tænkt på en SC-LX71 som har fået meget god omtale som surround-reciever.. Hvad vil i ellers anbefale som levere god lyd.. Vh Piter |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Nej hvis du køber en reciever i den størrelse som SC-LX71 er i, får du også en gedigen stereo forstærker samtidigt. Der er jo brugt flere penge på at opbygge en kraftig netenhed/trafo, så musikken får det spark der skal til, selv med store højttalere. Så Pio'en kan stærkt anbefales
![]() |
|
![]() |
|
Valaquenta ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
![]() |
Udover Pioneer SC LX71, så er der jo også Yamaha RXV 3900 og Onkyo 905, men det bedste du kan gører er faktisk at finde en forhandler, som netop fører disse mærker og de højtalerer, som du har der hjemme, da det i den sidste ende er dine ører, der afgør sagen. Her kommer der en test af de ovennævnte receivere (godt nok på tysk) http://www.areadvd.de/hardware/2009/av_receiver_mastertest_1 .shtml PS Det kan godt svarer sig at notere sig receiverne interne opsætning. Redigeret af Valaquenta - 02-Juli-2009 kl. 00:06 |
|
![]() |
|
Piter ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Januar-2009 Sted: 8kilo Status: Offline Point: 163 |
![]() |
Okay, det var godt at høre :) Jeg har nemlig kun Pioneer, TV og Afspiller så vil jo være optimalt at vælge pioneer's receiver så det hele ser fint ud på tv-bordet, men har lige kigget linket igennem og de får nu meget fint kritik de forskellige recievere.. Jeg ved ikke helt om sparshop i Aalborg har dem alle hjemme så de kan høres..
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Det mener jeg at Sparshop har |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
![]() |
Okay lyder godt så
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |