|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
thadudedk ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 02-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 25 |
![]() Sendt: 02-Juli-2009 kl. 19:05 |
Hej, Står og skal finde et tv til max 8000 kr. Det skal bruges til film og meget computer brug via HDMI kabel samt jeg vil anskaffe mig en ps3. Har fundet to som jeg synes ser ganske fine ud: Designmæssigt hælder jeg mest til LG'en(det er også lige 2" større
|
|
![]() |
|
Vistrup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1179 |
![]() |
Når du siger computer, mener du så som mediecenter? Hvis nej, så nap da et 50" LG PQ6000
![]() http://www.pricerunner.dk/pl/2-1217088/TV/LG-50PQ6000-Sammen lign-Priser 7800,- inkl. fragt. Ellers er det nok noget full hd LCD du skal have, hvis det skal bruges som mediecenter via en computer. |
|
LG C1 65"
Sonos Arc Sonos Sub3 Apple TV 4K PS5 |
|
![]() |
|
thadudedk ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 02-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 25 |
![]() |
Altså jeg vil bare afspille film fra computeren på TV'et, via HDMI kabel. Ved ik om det har noget med et mediecenter at gøre :)
og det er vel også bedre at gå nogle tommer ned og så få full HD med i købet :) ? |
|
![]() |
|
Vistrup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1179 |
![]() |
Jeg sidder 2,8 meter fra mit 50" LG PQ6000 og HD står knivskarpt.. =)
Men det jo et spørgsmål om hvor meget du vil have et TV skal fylde i stuen. Med et 50" blir det unægteligt et alter. Jeg syntes det er mega fedt, og man vænner sig skræmmende hurtigt til størrelsen. |
|
LG C1 65"
Sonos Arc Sonos Sub3 Apple TV 4K PS5 |
|
![]() |
|
![]() |
jeg bor stadig hjemme, så mit værelse er ikke det største. Så 50" vil helt sikkert komme til at fylde en del.. hvordan kører dit LGQ6000 når du afspiller bluray og spiller ps3 spil? Tænker igen på det kun er HD ready.. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |