|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Eco2001 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 31-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 71 |
![]() Sendt: 01-Juli-2009 kl. 10:54 |
Jeg er røget i et svært dilemma. Jeg vil gerne have et stort og godt,
flat tv - og en glad kone. 3 tv lader til at løse dette i større eller mindre grad: 1. Samsung Led 40B7079 40"/46" 2. Samsung Plasma 855 50" 3. Sony LCD EX1 Jeg har lidt svært ved at vurdere disse mod hinanden - og nettet har ikke bragt mig tættere. Især ikke mht til Sony'en overfor Samsungerne... Træls, da jeg er rimelig imponeret over ledningsfri miljøer. Er der nogen der kan give mig lidt erfaringer eller ekspert vurderinger. |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
Du skal nok skrive hvad du vægter mest, ingen kan hvilken du skal vælge.
billedekvalitet design netværk tuner du køber en Samsung Plasma 855, hvis billedekvalitet er det du vægter højt. |
|
![]() |
|
Eco2001 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 31-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 71 |
![]() |
Valid pointe. (og tak for hurtig respons) Jeg vil sige at det er 40% design, 40% billedkvalitet, 15% trådløs tuner, 5% netværk. |
|
![]() |
|
![]() |
Og i design indgør "minimum tykkelse / afstand til væggen" cirka halvdelen :-)
|
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
på en 855 kan man købe deres egen vægbeslag, så kan den dårlligt komme tættere på væggen. Du kan jo læse en test af dem alle her http://www.flatpanels.dk/
Redigeret af xcardman - 01-Juli-2009 kl. 11:37 |
|
![]() |
|
![]() |
Er der nogen som har set EX1 sammenlignet med de to Samsungs? > Ang. tests på flatpanels, kan jeg ikke finde EX1... > 7070 og 855 virker til at være meget ens, på nær størrelsen (og åbenbart larmen). Men er der reelt en stor forskel på billedkvaliteten af disse? Kan nemlig ikke finde nogen steder i Århus hvor de demoer den. Redigeret af Eco2001 - 01-Juli-2009 kl. 11:43 |
|
![]() |
|
![]() |
Er der nogen som har erfaringer med EX1'eren fra Sony? |
|
![]() |
|
Mr. Pioneer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 693 |
![]() |
flatpanels har testet en sony EX1
Redigeret af Mr. Pioneer - 01-Juli-2009 kl. 13:00 |
|
![]() |
|
![]() |
larmen har de fundet en løsning på, det står også på deres side. tror det er denne du mener ex1 http://www.flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id= 1238419413 |
|
![]() |
|
![]() |
Det er ZX1, som desværre koster det tredobbelte af EX1'eren :S Men tak fordi du tog dig tid til at tjecke. |
|
![]() |
|
Leviathan.jk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-April-2009 Sted: Købrnhavn Status: Offline Point: 823 |
![]() |
Det ene er et LCD panel det andet plasma, og derfor er der også stor forskel på billedet de viser. Der er fordele og ulemper ved begge, men generelt er plasma bedre til at gengive et korrekt billede (Hvis man er til dette). Flatpanels har skrevet en god artikel mht. forskelle på de to teknologier. |
|
![]() |
|
Shiva ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 803 |
![]() |
HiFi klubben har dem begge. |
|
Nogle gange er det bedre at tie og blive anset som et fjols end at tale og dermed fjerne al tvivl. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |