|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Vanlose ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
![]() Sendt: 06-Juli-2009 kl. 10:35 |
Har lige købt et Pan V10 42. Sidder 3 m fra skærmen hvilken afstand skal der være fra gulvet til centrum af skærmen? Nogle bud på det ? Tak Redigeret af Vanlose - 06-Juli-2009 kl. 20:11 |
|
![]() |
|
jessgade ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-November-2006 Status: Offline Point: 290 |
![]() |
Panasonic PZ85
|
|
![]() |
|
RogueAgent ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Maj-2009 Status: Offline Point: 859 |
![]() |
![]() Har du selv set hvad dette link henviser til? To tråde hvor andre har spurgt om det samme, men bliver bedt om at bruge søgefunktionen - det har jeg også lige prøvet, men uden at finde andet end denne tråd, og de samme to som du linker til - og som altså ikke giver noget svar. Til OP: Om der findes nogen "officielle" retningslinier skal jeg ikke kunne sige, men for min egen del foretrækker jeg at centrum af TV'et er "nogenlunde" i øjenhøjde, højst 10-20 cm højere. |
|
LG 50PS8000
Panasonic PT-AE500 Pioneer VSX-859 Carver 753X Energy RVS/RVSS Panasonic BD35 Toshiba HD-XE1 Pioneer CLD-D704 |
|
![]() |
|
jessgade ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-November-2006 Status: Offline Point: 290 |
![]() |
Ja, jeg har chekket trådene ... og der er et svar i nr. 2
Redigeret af jessgade - 06-Juli-2009 kl. 12:09 |
|
Panasonic PZ85
|
|
![]() |
|
SSvenSSon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 388 |
![]() |
Spørgsmålet har været diskuteret i mange flere tråde end blot de 2 jessgade linker til. Det JEG (andre kan og har sikkert en hel anden opfattelse Og dette er fordi nakkens naturlige position er let foroverbøjet.
|
|
![]() |
|
Vanlose ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
![]() |
Tak for svarene! Jeg har nu fået overbevist konen, det bliver 1,10 m fra gulv til centrum.
|
|
![]() |
|
bibihest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1435 |
![]() |
Der ville jeg så sige i midten af nederste halvdel, for man sidder vel aldrig helt ret op og ser tv. Hvis man fx sidder i en sofa sidder man lidt bagover :) men ja, der er nok tusinde forskellige måder at se det på. Mit er 125cm fra gulv til midten af tv'et og så hælder det en ½-1 grad forover |
|
![]() |
|
SSvenSSon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 388 |
![]() |
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |