|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
nasty2650 ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 06-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
![]() Sendt: 06-Juli-2009 kl. 15:22 |
Hej derude...
Jeg leder efter et program (helst gratis) og nemt at gå til der kan opdele eksterne harddiske, samt "gendanne" en opdelt harddisk igen til 1... Jeg har et par harddiske liggende der er delt op i 2 stk diske, dem vil jeg gerne have samlet igen. Tak |
|
![]() |
|
nasty2650 ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 06-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
![]() |
Glem alt efter godmorgen...
Opdagede lige "diskhåndtering" i windows kan det ønskede. |
|
![]() |
|
Benny From ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 858 |
![]() |
ellers kan du hente dette her, ganske gratis, og vel fungerende
http://www.partition-tool.com/personal.htm
|
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() |
Diskhåndtering i Windows er ikke særlig god. Det er begrænset hvordan man kan lave sine partitioner. Jeg kan anbefale at du kigger på Easus, som nasty2650 nævner. Den er supergod.
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |