|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Zhenzar ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6 |
![]() Sendt: 06-Juli-2009 kl. 22:58 |
*Edit opdatet med egen fundne priser! Der er flere herinde der har givet udtryk for at man bare kunne henvende sig til den og den butik, så ville de have kunnet givet et ligeså godt tilbud som det man har fundet på nettet. Nu står jeg så i en situation hvor vi er nogle stykker der skal bruge nyt tv, monitor etc... Så er der nogle der kan give et tilbud på følgende ting: 1 stk. Samsung UE55B7050 -> 23.499,00 BF-shop.dk 2 stk. Væg ophæng Ultra slimline vægophæng -> 2 x 1000 1 stk. Samsung UE40B7070 -> 12.399,00 BF-shop.dk 1 stk. Samsung UE32B6050 -> 7.999,00 Bf-shop.dk 1 stk. Samsung TFT-skærm 22" wide SyncMaster T220 (2ms) -> 1.280,00 Komplett.dk 1 stk. Samsung TFT-skærm 24" wide SyncMaster T240 (5 ms) -> 2.124,00 Getmore.dk 1 stk. PS3 80Gb -> 3.299 Bilka.dk Redigeret af Zhenzar - 08-Juli-2009 kl. 11:15 |
|
![]() |
|
nbu001 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2004 Sted: CPH, DK Status: Offline Point: 890 |
![]() |
Øh, hvis det er tilbud fra fysiske butikker du ønsker at få, tror du så ikke selv du må igang med lidt benarbejde eller ringen rundt. Butikkerne kommer vel næppe lige forbi dit indlæg
![]() Som et minimum, burde du vel skrive de priser du har fundet på nettet! Det er muligt jeg misforstår dit indlæg ![]() /Nils |
|
|
|
![]() |
|
clear ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 96 |
![]() |
www.LCD.dk siger at de er klar på en handel, i tilfælde af at de ikke er billigste... så prøver de at matche de billigste... men brug www.pricerunner.dk |
|
![]() |
|
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
![]() |
Start med at checke online priser på hifipriser.dk, pricerunner.dk eller lignende! Derefter er det bare at kontakte nogle butikker med din liste og høre hvilken pris de kan sælge til! |
|
![]() |
|
Losty ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 311 |
![]() |
Mon de danske butikker vil ku matche en pris fra tyskland eller england?
|
|
![]() |
|
Zhenzar ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6 |
![]() |
Det er bare at der på nogle tidspunkter har været folk der har sagt de arbejdede i en forretning, og godt kunne matche net-butikkernes tilbud... Jeg er ganske udemærket klar over hvad de enkelte tv kan fås til i netbutikkerne, jeg ville blot give folk chancen for at kunne matche det i andre butikker. Det er trods alt en rimelig ordrer! :)
|
|
![]() |
|
bøffen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 172 |
![]() |
ja hvad er prisen der skal matches..?
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
At købe TV fra UK er ingen god ide, da de langt hen af vejen er markedsspecifikke, (Freesat og Freeview), og derfor ikke kompatible med DK forhold. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
![]() |
Du kan selvfølgelig godt være heldig at der er en bruger, her på siden, der kan give dig et godt tilbud. Men hvis du vil have mere at vælge imellem/den bedste pris kræver det nok en lidt mere aktiv indsats end et indlæg her på siden! |
|
![]() |
|
barfodcph ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 176 |
![]() |
Som minimum må du da opgive prisen der skal matches, ellers virker det da useriøst
![]() |
|
![]() |
|
Gravenslund ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 230 |
![]() |
Jeg har selv prøvet at skrive en besked til Cinemagic.dk ang. om de kunne matche en pris jeg havde fundet på pixmania. Mojn |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har opdateret posten med egne funde priser.. Det er jo hvad i vil have! :P
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |