|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
dr gonzo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1320 |
![]() Sendt: 07-Juli-2009 kl. 13:35 |
|
Jeg ved ikke, om der er nogen, der har delt linket herinde før. Men jeg synes da lige, at I skal se denne reklamefilm, hvis I ikke har set den: http://www.cinema.philips.com/ Den er fanme flot. |
||
![]() |
||
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
|
![]() |
||
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
|
Årets flop . . !
|
||
![]() |
||
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
![]() |
|
Det er blevet diskuteret ret gennemgående: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=59811& KW=21%3A9 & http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=53921& KW=21%3A9 |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
Hehe, billedet "fryser" hele tiden Men en god demonstration af ambilight. Kan se at det skal jeg da aldrig have, da det flytter focus væk fra det der foregår på skærmen |
||
![]() |
||
bibihest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1435 |
![]() |
|
Har du nogensinde set en film på et tv med ambilight? |
||
![]() |
||
Mr. Pioneer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 693 |
![]() |
|
Jeg har og det er en frusterende oplevelse, hvor ambilight kun er et forstyrrende element. |
||
![]() |
||
Helmuth ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Maj-2008 Status: Offline Point: 278 |
![]() |
|
PC World har også testet fjernsynet: ..... Men hvis du er typen, der allerede har købt rigtige sæder fra en nedlagt biograf og er ved at smide konen ud for at omdanne soveværelset til en hjemmebiograf, så er Philips' tv noget for dig. Du får et helt unikt entusiast-tv til en meget entusiastisk pris.
|
||
![]() |
||
nbu001 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2004 Sted: CPH, DK Status: Offline Point: 890 |
![]() |
|
PC Worlds "test" virker ikke ligefrem som om den er skrevet af personer der er super meget inde i stoffet - jeg tænker på ordvalg m.v
![]() Hvis man er typen der har investeret i "rigtige sæder sæder fra en nedlagt biograf" er man nok mere til projektor/lærred end et lille 56" TV ![]() Jeg har også haft den uheldige oplevelse at se en film med Ambilight. Det føles lidt som om der "kører" et cirkus bag ved skærmen - og jeg hader cirkus ![]() Drop nu alt det gejl Philips, og brug jeres udviklingskroner på OLED eller noget andet seriøst... /Nils Redigeret af nbu001 - 08-Juli-2009 kl. 10:18 |
||
|
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|
man kan jo både købe en projektor lærred og et par bio stole. Få et 90 tommer billede til den pris. køb et 42 tommer panasonic pz85 til 5000 kr til almindelig tv.
en langt bedre løsning, men hver sin smag. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |