recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Passer dette ophæng?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPasser dette ophæng?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Hr. Pioneer Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 07-Juli-2009
Status: Offline
Point: 12
Direkte link til dette indlæg Emne: Passer dette ophæng?
    Sendt: 07-Juli-2009 kl. 13:45

Hej.

Jeg har lige købt mig et Pioneer LX5090H, og vil derfor gerne have det op og hænge på væggen. Da jeg synes 1.500 kr. er for dyrt for Pioneer eget tv ophæng har jeg selv kigget på dette:http://www.dustinhome.dk/pd_5010091629.aspx

Passer det til tv'et? Jeg ved godt at der står det passer fra 46'' til 63'', men passer det også til denne her model og passer det også med at der er plads til stikkene omme bagpå?

På forhånd tak

Til top
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2009 kl. 17:38
Er der ingen der ved det? Evt. så bare et andet ophæng som passer til Pioneer 5090H uden at stikke for langt ud fra væggen?
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2009 kl. 23:45
Øv, hvorfor svarer i ikke? Jeg fik ellers anbefalet denne her side pga. de hurtige og gode svar.. Ikke ligefrem det jeg har fået.
Til top
Sionic Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-Juni-2009
Point: 165
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2009 kl. 00:12
Gi' det lige en dag eller 2... Du kunne jo også ringe til Dustin Home's kundercenter og høre hva' for et ophæng de anbefaler til din model... 

Jeg valgte Pioneers originale ophæng da det efter sigende sidder tættest på væggen i forhold til andre modeller. Så nem er jeg at narre! LOL

Redigeret af Sionic - 08-Juli-2009 kl. 00:16
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2009 kl. 00:35
Ja, det kunne jeg selvfølgelig gøre Men jeg lader den lige ligge lidt endnu. Der er sikkert nogen der snart ved noget
Til top
Don Pedro Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-Oktober-2005
Sted: Denmark
Point: 169
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2009 kl. 14:20

Hej Pioneer

Jeg kan da ikke se andet, end at det skulle passe på din skærm. Er dog lidt i tvivl omkring det med stikkene, selv om de har det der lille indhak at sidde i bag på skærmen.

Dog ville jeg nok selv vælge et beslag med lidt mere gods i, end det du der har fundet. Ved ikke hvorfor men det ville jeg nok bare.

f.eks. lidt a la det her: http://www.klik1stik.dk/product.asp?product=5795

Hilsen Don P.
Til top
truehorses Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-April-2009
Sted: Denmark
Point: 107
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2009 kl. 14:40

Oprindeligt skrevet af Sionic Sionic skrev:

Gi' det lige en dag eller 2... Du kunne jo også ringe til Dustin Home's kundercenter og høre hva' for et ophæng de anbefaler til din model... 

Jeg valgte Pioneers originale ophæng da det efter sigende sidder tættest på væggen i forhold til andre modeller. Så nem er jeg at narre! LOL

Nu spørger du jo også temmelig specifikt på beslag til en bestemt model. som kræver at netop ejere af denne skærm svarer.....

De fleste skærme benytter Vesa standarder...200x200  200X400 osv..se evt. i din manual...eller ring og spørg Dustin...De giver en super service hvergang.

Mål afstanden imellem hullerne og du kan straks se om beslaget kan benyttes...

Redigeret af truehorses - 08-Juli-2009 kl. 14:42
truehorses
LG50PS7000
Til top
L'er Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-September-2008
Sted: Kolding
Point: 1228
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2009 kl. 00:34