|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Tniduet ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-Juli-2009 Status: Offline Point: 3 |
![]() Sendt: 09-Juli-2009 kl. 21:43 |
Jeg har lige købt en Logitech Squeezebox Duet via internettet Efter lidt "sjov"med diverse opsætninger og tilslutninger til nettet spiller den faktisk rigtigt godt, men hvordan får jeg lyden ud til et par hovedtelefoner (Ipods) via det minijack der sidder på controleren? Det underlige er at jeg kan få lyden(musikken)ud af den lille højtaler der sidder på bagsiden controleren?? men der sker ikke noget i hovedtelefonerne når stikket isættes (jeg har prøvet med flere forskellige stik) Og den spiller bare videre via den lille højtaler ? Jeg har hentet version 7.3 og kørt opdatering Hvad gør jeg forkert? Eller er det en bytter.
|
|
![]() |
|
Kurt Poulsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1505 |
![]() |
Hvilken firmware kører controlleren på?
|
|
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
|
![]() |
|
slate ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-August-2007 Sted: Struer, Denmark Status: Offline Point: 589 |
![]() |
Den funktionalitet betragtes som værende beta.. virkede dog fint for mig i 7.3.2; men har dog ikke testet det fornyligt.... er nu på 7.3.3.... Virker stadig.... kan ikke huske om jeg har oprettet noget men går ned under "choose player", hvor jeg så vælger controller. Min controller er på 7.3 r6038 Edit:Settings - Advanced - Audio playback Redigeret af slate - 09-Juli-2009 kl. 23:58 |
|
Stue: Duet->Beresford Caiman->Carver A-500x->B&W 704 + Tosh EP35, Sony 32v5500
Kælder: Mitsu HC6000, Steward 92", Tosh XE1, Oppo 93, Onkyo 875, JBL+Velo DVD:124, RØD:141, BLÅ:107 |
|
![]() |
|
![]() |
Firmware på controlleren : 0 (der står tallet nul) Firmware på reciveren er : 62 Jeg kan stadig vælge at i menuen på controleren at modtage musik på controleren men lyden kommer som beskrevet via den lille "højtaler på bagsiden" af controlleren. Hvis jeg vælger Squeezebox istedet spiller den som en ren fornøjelse via min Pioneer VSX-D511-K Receiver så hvad det angår er den kanon!! men det kunne være smart hvis den også kunne bruges som bærebar afspiller. og jeg har markeret feltet"mærket" Aktiver afspildning (BETA) |
|
![]() |
|
Kurt Poulsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1505 |
![]() |
Har du prøvet at slukke din controller og tænde den igen? Så kan det være den fanger at der en opdatering til den.
|
|
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
|
![]() |
|
Muele ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 747 |
![]() |
Min controller gør noget lignende din. Den "opdager" ikke at der er sat stik i. Hvis jeg sætter controlleren i docken og så sætter stikket i og venter 15-30 minutter, så virker det som regel. Jeg tror det er en fejl i firmwaren, for det har tidgligere virket bedre. Men jeg har ikke gidet oprette en bug hos logitech.
|
|
![]() |
|
![]() |
Kanon Det skulle da lige prøves selv om jeg ellers roder i haven Det var det der skulle til så nu kan den også bruges som bærebar afspiller den sad i docken i ca. 20 min.slukket med stik til hørerbøfferne isat derefter taget op, tændt,skiftet til controller og så var der "hul" igennem Takker alle for input Hilsen Tniduet |
|
![]() |
|
Muele ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 747 |
![]() |
Kanon. Det bekræfter mig så i at det er en softwarebug. Jeg må se om jeg ikke finder tid til at rapportere det til Logitech. |
|
![]() |
|
![]() |
Det er en bug de allerede er klar over, men den er jo ikke generel. Mit jackstik virker uden problemer.
Har du prøvet at tvinge controlleren til en opdatering? |
|
Mvh Kurt
|
![]() |
|
![]() |
@Kurt: Jeg har søgt efter buggen på bugs.slimdevices.com uden held. Kan du hjælpe mig med at finde den? Pft. Mogens |
|
![]() |
|
![]() |
Der flere nævnt i denne tråd http://forums.slimdevices.com/showthread.php?t=58721
Men den mest brugte er vist nok bug 10073 |
|
Mvh Kurt
|
![]() |
|
![]() |
Tak. Jeg har været inde og stemme og jeg vil prøve workarounden i tråden, hvor man slår hovedtelefonerne permanent til ved at hacke koden i controleren lidt. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |