|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
JENC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() Sendt: 04-Juli-2009 kl. 14:27 |
|
Hej Er der nogen der kender til en butik der har en Samsung PS50B855 stående til fremvisning. I Århus eller Randers? Mvh |
||
![]() |
||
JENC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
|
Hej Hvis andre skulle kigge med i tråden, og også gerne vil se skærmen, så har jeg lige set, at de har 58" versionen, PS58B855, i Elgiganten i Tilst. Mvh Redigeret af JENC - 10-Juli-2009 kl. 01:20 |
||
![]() |
||
Shiva ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 803 |
![]() |
|
Jeg var i Århus city i starten af denne uge og der havde de ikke nogen af
855-modellerne stående, hverken i HFK eller i Elgiganten. |
||
Nogle gange er det bedre at tie og blive anset som et fjols end at tale og dermed fjerne al tvivl. |
||
![]() |
||
ipk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-Juli-2007 Sted: Viborg, Denmark Status: Offline Point: 333 |
![]() |
|
En af mine venner har også set den i Elgiganten |
||
Mv. Ivan
Panasonic 46G15 Viera, Panasonic DMP-BDT220, Denon AVR-2312, Monitor Audio BXW 10 SUB, Monitor Audio BX Center, Audio Pro Cinema/ Allroom C2. |
||
![]() |
||
Denner ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-December-2006 Status: Offline Point: 377 |
![]() |
|
Du kan komme og se Samsung PS58B855 hos mig hvis du vil ( bor i Viby J ) den er ikke kalibreret endnu, men Otto kigger nok forbi inden længe
![]() Var forresten i Elmutanten i tilst i går og der har de en Samsung PS63B685 stående men der er mega meget lys der hvor den står og det yder på ingen måden skærmen retfærdighed. Kunne ikke se en PS58B855 nogen steder, ved godt JENC skriver det men kunne ikke finde den nogen steder kun en PS63B656 Redigeret af Denner - 11-Juli-2009 kl. 23:00 |
||
![]() |
||
Lukket bruger 2 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 586 |
![]() |
|
Den hænger i Randers, men den står dog ikke under de optimale betingelser pt. Der er temmelig stor forskel på ydelsen afhængig af om den er kalibreret. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Det vil jeg meget gerne. Kan du ikke give et prej når den er kalibreret.
Det var omkring den 6-8. juli jeg så den. Måske er den hurtigt solgt :-) |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |