recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Viasat golf virker ikke på VMC
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketViasat golf virker ikke på VMC

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Kenneth Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 128
Direkte link til dette indlæg Emne: Viasat golf virker ikke på VMC
    Sendt: 10-Juli-2009 kl. 10:50

Hejsa,

Jeg har netop fået skiftet lidt rundt i favoritpakken men jeg kan ikke få signal på Viasat Golf i min VMC. Jeg kører med FireDTV og alle andre kanaler jeg har haft i favoritpakken fungerer fint.

Jeg har forsøgt at sætte min Yousee HD boks på istedet og her fungerer det fint - så signalet bliver altså sendt til mig. Jeg har også forsøgt at rescanne kanaler uden held.

Nogen der ved hvad jeg kan prøve eller skal gøre?

/Kenneth

Samsung UE55F8005 - Onkyo TX-SR605 - HTPC - Jamo A-405HCS5
Til top
avh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Juli-2005
Point: 2891
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2009 kl. 11:26
Har du ide, hvilket mux/frekvens den ligger på?

En mulighed kan være at bruge Dvbviewers scan og editor utillity, som kan foretage blind scan, hvis der skulle mangle en frekvens/mux...
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
Til top
Benu Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Oktober-2004
Point: 812
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2009 kl. 13:31
Hvad mener du med at du ikke kan få signal på Viasat Golf - kan du se at du har kanalen i listen eller eksisterer den ikke - Viasat Golf sender 2 sprog og det kan godt give lidt fnider, hvis man ikke har de rigtige codec - Netopå pga. Viasat Golf kører jeg med FFDshow i DVBviewer, men Powerdvd kører de 2 sprog sammen og billeder var ikke flydende, men hakkede idet.
Den Ben
Til top
Kenneth Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2009 kl. 11:16

Jeg har kanalen "Golf" i min liste men VMC siger noget lignende: "Der modtages ikke noget signal på denne kanal, prøv igen senere"

Hvis jeg prøver at scanne efter kanaler i DVBviewer siger den "No hardware found" - af den grund har jeg aldrig brugt DVBviewer til at søge efter kanaler.

/Kenneth

Til top
Benu Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Oktober-2004
Point: 812
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2009 kl. 15:34
I DVBviewer skal du have lavet en anden transponderliste (tag frekvenser fra MCE regfilen og have stoppet MCE, da tuner ellers er optage. Hvis du skal bruge samme driver som du bruger i MCE ellers skal du skifte til DBA.

Den Ben
Til top
Kenneth Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2009 kl. 14:21
Jeg fik løst problemet ved at installere Windows 7, tak for indsatsen :)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu