recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 7050 vs 7070
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket7050 vs 7070

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Datamax Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 402
Direkte link til dette indlæg Emne: 7050 vs 7070
    Sendt: 13-Juli-2009 kl. 00:18

Er den ene med rød kant og den anden med sølv og så tager man 2 kilo mere ? ellers ingen forskel ud over kanalnavnetildeling hvis ellers det også er en forskel.

CASH IS KING
3840x2160"2:2"3:3
Til top
bøffen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Februar-2009
Point: 172
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2009 kl. 12:30
Farven er eneste forskel
Til top
Datamax Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-April-2006
Point: 402
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2009 kl. 17:52

okey tak! var ellers ude og se på skærme idag, 7050 er godt nok en flot skærm, sony w5500 ligner jo noget fra en gammel science fiction film og lg er hellere ikke noget match. men er stadig i tvivl om det skal være 7050, v10 eller philips 9664, pz85 eller måske x10y.

Jeg ved jeg skal skifte samme dag der kommer et tv med godt billed 24p - dvb-c - hdd og mediafunktion(vob/divx/mpeg4) til under 20kilo(50") tror ikke der går mere end èt år max 2. og i den tid vil jeg kunne leve med selv en billig model men lidt sjovt med de store kun mangler en optagefunktion før de har det hele lidt sjovere end da vi et år fik 24p modtagelse så fik de måske 24p afspilling uden nogle viste hvilken modeller og så kom det 24p afspilning, men i år led, 24p, medieafspilling og flad som en pandekage og til halv pris, det kan vi lide at der skal ske noget

CASH IS KING
3840x2160"2:2"3:3
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2009 kl. 18:34

Selvfølgelig er et pænt design (så kan det diskuteres om Samsung'en er pæn!), og en flad fladskærm ikke uden betydning. Men når det gælder absolut bedste billedkvalitet - overall - så må V10 absolut være første valg!

M.v.h.

Til top
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2009 kl. 20:32
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Men når det gælder absolut bedste billedkvalitet - overall - så må V10 absolut være første valg!

Men tag funktionalitet og design og lad det også betyde lidt, for man skal jo ikke gøres retarderet bare fordi billed er bare lidt bedre vel..

Så når man ser det her forum og deres mærkelige G10 og V10 spørgsmål, så har pana et problem .... forståelse for ydre kvalitet og måske har de ikke set hvordan verden ser på "det ydre" idag? eller måske er deres designere og programmører af en yngre generation og ikke forstår de gamle inden for faget mere.. sproget ændrer sig jo med tiden, og pana folkene har ikke lært det endnu.

Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2009 kl. 20:36

På funktionalitet - hvis vi taler betjening - er Pana absolut foran Samsung! Se blot det rodede skrummel af en remote til Samsung'en. Jo, jeg ved godt at Pana'en ikke er verdens 7. vidunder, men stadig mere ordnet og overskuelig end Samsung'en.

Tag hastigheden på programskift - Pana er klart hurtigere.

M.v.h.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu