|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
alpha10 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Juli-2008 Status: Offline Point: 200 |
![]() Sendt: 14-Juli-2009 kl. 15:06 |
|
Skal til at købe min først Blu-Ray afspiller, men har jeg misforstået noget eller findes der ikke kodefri afspillere ? Det lader til at dem der er kodefri er kun DVD-delen, er dette korrekt ?
Takker |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12431 |
![]() |
|
Ja, dem der kan gøres kodefri kan generelt kun gøres kodefri på dvd-siden. Man kan dog købe relativt dyre chip-modifikationer til en række af afspillerne der findes på markedet, men dette koster gerne 1500-2000,- inkl. installation.
Den meget omtalte Oppo BD-afspiller kan dog gøres regionsfri med software. På nuværende tidspunkt skal den dog købes i England. Der er mange aktive tråde angående dette. Redigeret af Naiera - 14-Juli-2009 kl. 15:21 |
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
![]() |
|
Laserdisken.dk sælger kodefri blu-ray afspillere.
|
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12431 |
![]() |
|
Det er også der min er fra
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
Ok, jeg takker !
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg tænker, det er måske ikke højt nødvendigt af få kodefri blu-ray ? Hvad synes I ? |
||
![]() |
||
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
|
Ja Laserdisken´s kodefri BD afspille koster næsten det samme som en Oppo BDP-83 med det dansk udviklet kodefri kit. Redigeret af Startrek - 15-Juli-2009 kl. 10:51 |
||
![]() |
||
lebon1971 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 187 |
![]() |
|
Det afhænger vel af hvor ivrig du er efter at kunne se importerede film Man kan vel sige det sådan: Hvis du synes det er vigtigt at DVD-delen er kodefri - så er det vil også vigtigt at du kan se alle blu-ray-regioner, eller? Hvis du vil have reg.fri blu-ray kan du finde mange modeller på www.bluraymods.com. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hmm, jeg har da nogle enkelte region 1 DVD, men det er få og så længe jeg stadig har en kodefri DVD-optager, så kan jeg nok godt leve med en ikke kodefri blu-ray, tror jeg..... Er Oppo det bedste ? Kan man købe den i Danmark ?
|
||
![]() |
||
Henrik_s ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Ringsted Status: Offline Point: 608 |
![]() |
|
Hovedtelefoner er sagen for tiden.........
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Kan man få en Oppo 83 med kodefri kit til 3900,-? |
||
![]() |
||
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
|
Nej det kan man ikke, men tænke nu mere på pan. BD60. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |