|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bassøe ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-Juli-2009 Status: Offline Point: 5 |
![]() Sendt: 15-Juli-2009 kl. 19:36 |
Hej
Har købt en Samsung BDP-3600 og jeg kan simpelthen ikke få HDMI til at virke sammen med mit Panasonic pv42-70f tv. Det kører fint med bare et godt gammeldags video kabel imellem afspiller og tv men det er jo ikke ligefrem optimalt, især fordi kablet skal igennem en scart adapter for at kunne forbindes til tv'et ![]() Har prøvet med ALLE tilgængelige opløsninger på afspilleren og det virker bare ikke. Har så prøvet med at sætte en bærbar med HDMI udgang til TV'et og det virker fint. HDMI udgangen er defekt ville jeg selv mene, men kunne jo være noget andet. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Hvis du kan sætte output til "Auto", så prøv det
|
|
![]() |
|
![]() |
Det kan man ikke.
Det er slet ikke muligt at vælge hvilket output der skal være aktivt. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Så HDMI kabel og TV HDMI indgang fejler ikke noget?
|
|
![]() |
|
![]() |
Det skulle være muligt at vælge opløsning på HDMI udgangen: http://www.hifiklubben.dk/produkter/surround/blu-ray/samsung _bd-p3600_blu-ray_afspiller_sort.htm
Du må kigge i manualen. Skal selvfølgelig stå på 1080p Redigeret af Kampus - 15-Juli-2009 kl. 19:57 |
|
![]() |
|
![]() |
Nej, som skrevet i første indlæg satte jeg en bærbar til og det virkede perfekt i første forsøg, så HDMI kabel og TV HDMI indgang virker.
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Har prøvet alle opløsninger og lige meget hjælper det. |
|
![]() |
|
![]() |
Har fundet fejlen, TV var sat til HDMI indgang og så tændte jeg afspilleren hvorefter der i et kort øjeblik kom et halvt og forvrænget billede.
Har nu kigget på HDMI kablet og i det ene stik er der 3 ben der ikke sidder som de skal, dvs de sidder ikke i siden men mangler og man kan lige se et stykke af dem nede i bunden af stikket. Fik fremprovokeret endnu et forvrænget billede ved at "rode"#med stikket og tv'et skrev 1080P input. Så det en bytter. Men tak for hjælpen selvom jeg selv fandt fejlen. ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Ja det er en træls fejl. Men godt du fandt den, for det kunne jo dårligt være afspilleren.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |