|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Pulvik ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 52 |
![]() Sendt: 16-Juli-2009 kl. 09:21 |
Hey Bøller
Jeg har et problem med min hotmail konto. Jeg kom for noget tid siden til at åbne en mail der åbenbart har indeholdt noget virus. For jeg kan siden dengang se at min hotmail automatisk har sendt en mail til alle på min adresse liste indeholdende noget reklameværk for en amerikansk hjemmeside. Og den har gjort det op til flere gange. Hvordan får jeg dette stoppet igen? På forhånd tak for hjælpen. |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
Antivirus er opfundet og findes i flere gratis versioner. At den ligger på hotmail er jo dit problem og dit ansvar, hvad som ligger i indbakken.
Redigeret af pendec - 16-Juli-2009 kl. 09:40 |
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
1) Start med at skifte password for din hotmail konto fra en anden computer end din egen. 2) Derefter enten a) komplet re-installation af din computer eller b) brug en virusscanner til at fjerne virusen (ingen garanti) 2a er langt mere sikker end 2b. Hvis du ikke har adgang til en anden computer, så skal du lave en komplet re-installation inden du skifter password. Lige nu kan du have alle mulige keyloggers som overvåger hvad du skriver på tastaturet. |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
ZackGem ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 842 |
![]() |
Som også svaret i denne tråd : http://www.hol.dk/traad.aspx?fid=26&tid=501284 - så har det intet med en virus på PCen at gøre. Er noget som rammer selve hotmailkontoen. Har selv være møllen igennem. Du skal blot slette mailen og ændre dit password. Så stopper det. Om du så brænder din PC på bålet - ændre det ikke noget. Ikke den som er ramt. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |