recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - skift fra xp til vista
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketskift fra xp til vista

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
rs-6200 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-April-2006
Sted: åbenrå
Status: Offline
Point: 158
Direkte link til dette indlæg Emne: skift fra xp til vista
    Sendt: 15-Juli-2009 kl. 15:04

hej nogen der kan hjælpe har haft en hp pc med xp har købt en hp med vista men den vil ikke køre de spil jeg har kunne køre på xp

bl andet  toca race driver 2

Til top
Corax Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 10-Februar-2007
Sted: Denmark
Point: 351
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2009 kl. 15:17
Langt de fleste spil der kan kører på XP kan også kører på Vista.

Jeg kan dog se at Toca Race Driver 2 bruger Starforce kopibeskyttelse som ikke virker på Vista (en god ting da Starforce er en rootkit).

Men det betyder at du skal cracke spillet for at det virker på Vista. Jeg tror ikke recordere.dk vil have at jeg linker til sådan noget så brug google (hint: GCW).

Det er endnu et eksempel på at kopibeskyttelse kun giver problemer for dem der ikke kopiere spillene.

Redigeret af Corax - 15-Juli-2009 kl. 15:20
Til top
kim olsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-April-2008
Point: 1384
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2009 kl. 16:23

glem vista, skift direkte til Windows 7. jeg har haft vista af to omgange, begge gange endte jeg med at skifte tilbage til XP, og nu er jeg gået over til windows 7. ideerne i vista var sikkert gode, men det er først i windows 7 at skidtet rent faktisk virker.

ps: hvis du er kommet lovligt til dit Toca, så er det fuldt lovligt at cracke det for at få det til at virke i vista

Crown - there is no substitute.
Til top
rs-6200 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-April-2006
Sted: åbenrå
Point: 158
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2009 kl. 14:57
hej tak for hurtig svar vil prøve om det virker
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Point: 6693
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2009 kl. 15:59
Hvis du ikke vil vente til oktober når du får Windows 7, kan du downloade RC udgaven indtil 20. august her:
Link til Microsoft download

Venlig hilsen
KB
Til top
shaman Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-April-2006
Sted: København
Point: 319
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2009 kl. 21:26

Oprindeligt skrevet af kim olsen kim olsen skrev:

glem vista, skift direkte til Windows 7. jeg har haft vista af to omgange, begge gange endte jeg med at skifte tilbage til XP, og nu er jeg gået over til windows 7. ideerne i vista var sikkert gode, men det er først i windows 7 at skidtet rent faktisk virker.

Hmm, virker din Toca Race Driver da i Windows 7...? Eller er ovenstående en generel ytring?

For her virker skidtet hverken på Vista eller 7 selvom man prøver alskens smarte compatibility modes og-jeg-ska-gi-dig (undtaget hacks) - det kører kun på XP.

/Søren

Yamaha RX-V781 | Emotiva BasX A-150 | Teac AD-850 | Q Acoustics 3090C/3050w + Monitor Audio BX2 + Boston Acoustics SoundWareXS 5.1 SE | Sony DAV-SC8 subwoofer | Samsung UE82NU8005 |
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu