recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Efter power-on intet digitalt program
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketEfter power-on intet digitalt program

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
pkylle Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 159
Direkte link til dette indlæg Emne: Efter power-on intet digitalt program
    Sendt: 17-Juli-2009 kl. 21:58
Hej
Jeg har de seneste dage oplevet følgende, når jeg tænder for TV'et men dog ikke hver gang.

Jeg har et SONY KDL-40W4000, Yousee fuld-pakke + HD, og SmartWI.

TV'et tænder og er indstillet på TV2 L, men der står: "Selected programe is not available", hvilket jo ikke giver mening, da der ikke kræves smartcard til denne kanal.
Skifter jeg til andre programmer - samme resultat. Skifter til analog - virker direkte. Tilbage til digital - stadigt intet program. Prøver så Digital setup og prøver mig lidt frem uden held, så prøver jeg Features - Quick start er off og power reduced.  Prøver igen at skifte til analog - OK, så tilbage til digital - og så var det billed, og alt virker som det skal.

Det har ikke være helt det samme mønster hver gang men næsten for at for gang i TV'et på digital.

Er der andre, der har oplevet noget lignende?

Jeg tror ikke SmartWI har noget med sagen at gøre. Vil dog fjerne kortet, inden jeg tænder for TV'et de næste dage.

Mvh
Peter

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu