|
|
|
Besvar
|
Side 123 4> |
| Forfatter | |
henriksommer
Guld medlem
Oprettet: 26-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 763 |
Emne: Antec Fusion remote. virker ikke rigtigSendt: 02-Juli-2009 kl. 20:27 |
|
nu har jeg rodet i et par dage med at prøve at få display, remote og volumeknap til at virke på mit nye media center. jeg har tilsluttet alt som manualen beskriver, og har dobbel tjekket det hele op til flere gange.
og har rodet i flere timer med det software der følger med. jeg køre vista 64 bit. ved ikke om det kan have noget af sige? :( mit bundkort er gigabyte ma78gpm-ds2h når jeg holder musen over det lille IMON icon på taskbaren så skriver den "hardware ikke tilsluttet":-o men har dobbeltjekket alle kabler. og der er kun den ene måde de kan side på :( Redigeret af henriksommer - 02-Juli-2009 kl. 20:52 |
|
|
Philips 65" 754 Oled
Panasonic 55" CX800E Nvidia Shield Android Tv |
|
![]() |
|
henriksommer
Guld medlem
Sendt: 03-Juli-2009 kl. 13:48 |
|
er der slet ingen der har dette kabinet? :(
|
|
|
Philips 65" 754 Oled
|
![]() |
|
SSvenSSon
Super bruger
Oprettet: 26-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 388 |
Sendt: 03-Juli-2009 kl. 14:20 |
|
Det har jeg, men aldrig rigtigt rodet med den tilhørende remote. Jeg har M$ remoten som jeg bruger lidt (bruger normalt dinovo edge tastatur), hvis ikke jeg har IR modtageren fra Microsoft i USB porten virker den kun i VMC. Til gengæld virker den dobbelt i VMC hvis jeg har IR-modtageren i. Så løsninger er hos mig at have IR-modtageren sat i usb porten bag i maskinen og gemt væk så den ikke modtager signaler. Så virker det, men som sagt bruger det ikke ret meget. Jeg er dog ikke sikker på at min ovenstående smøre |
|
![]() |
|
ShadowDK
Bruger
Oprettet: 27-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 200 |
Sendt: 03-Juli-2009 kl. 14:53 |
|
Jep, tror også du har sat det forkerte strømkabel til - Tænder du via knappen foran eller din remote? |
|
![]() |
|
henriksommer
Guld medlem
Sendt: 03-Juli-2009 kl. 19:50 |
|
jeg tænder via knappen foran på kabinettet..
har sat det strømstik som man bruger i IDE i det stik der kommer fra fronten hvor der er to ledninger.. burde det ikke være nok? frygter det er en defekt front :( har INTET set i displayet. |
|
|
Philips 65" 754 Oled
|
![]() |
|
henriksommer
Guld medlem
Sendt: 03-Juli-2009 kl. 21:16 |
|
hvad for en fjernbetjening vælger man i IMON programmet?
har frøvet med de 4 IMON fjernbetjeninger og den der hedder standard. eller ksla man tilføje en helt anden? |
|
|
Philips 65" 754 Oled
|
![]() |
|
ShadowDK
Bruger
Sendt: 03-Juli-2009 kl. 22:35 |
|
Tror du har sat det forkerte strømstik til jumperen på dit motherboard. Du skal huske der er to af dem med markatet "Pwr Sw" - Den ene er hvis man vil bruge LCD og remote til at tænde mv., mens den anden er hvis man ikke vil benytte LCD men blot starte op via knap. |
|
![]() |
|
henriksommer
Guld medlem
Sendt: 04-Juli-2009 kl. 00:53 |
|
hmm.. hvor finder jeg det andet strømstik :-o
|
|
|
Philips 65" 754 Oled
|
![]() |
|
ShadowDK
Bruger
Sendt: 04-Juli-2009 kl. 09:52 |
|
Det er inde i kassen - Du skal bruge det sort/røde kabel og tilslutte på bundkortet og ikke det sort/hvide. |
|
![]() |
|
ShadowDK
Bruger
Sendt: 04-Juli-2009 kl. 11:06 |
|
Har desværre ikke leget med S3 endnu - Melder tilbage når jeg har gjort det. |
|
![]() |
|
henriksommer
Guld medlem
Sendt: 06-Juli-2009 kl. 13:40 |
|
jeg har det røde/sorte tilsluttet til "pw" på bundkortet
og har den rød/hvide tilsluttet til "hd" der går en sort/hvid som der står "power sw" foran dvd drevet på kabinettet. det kan jeg ikke se hvor føre hen af. der er et hvidt/blåt som er tilsluttet et IDE harddisk strøm stik (de hvide med 4 på række) den lilla/hvid er tilsluttet "res" den eneste ledning der er tilbage nu er en med 3 "hanstik på" lilla/sort/rød den er flad på den ene side og afrundet på den anden side. kan ikke finde noget sted den skulle kunne passe. er det det sidste stik der giver mig så mange problemmer? |
|
|
Philips 65" 754 Oled
|
![]() |
|
ShadowDK
Bruger
Sendt: 07-Juli-2009 kl. 13:03 |
|
Det er nemlig det sidste stik der har givet dig alle dine problemer :) Der følger et ATX forlængerledning med kabinettet, den har nogle ledninger du kan bruge det lilla/sort/røde stik i :) Men du kan glæde dig over at du ikke er den eneste der ikke fangede den i første omgang ;) |
|
![]() |
|
Besvar
|
Side 123 4> |
| Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |