|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mirx ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 27 |
![]() Sendt: 18-Juli-2009 kl. 18:49 |
Hej.
Som overskriften siger. Nogen der ved hvor man kan få denne model Stander, eller hvor man gennerelt kan få nogle pæne standere. |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
de har en del standere hos hifiklubben, se bare her
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
mirx ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 27 |
![]() |
Ja men de har desværre ik lige denne model...
|
|
![]() |
|
noreaga ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 117 |
![]() |
Jeg har med succes købt mine standere hos standanddeliver: http://www.standanddeliver.com/acatalog/speaker_stands.html Du kan se billeder af de standere jeg har købt i min hjemmebio. |
|
![]() |
|
MadMouseDK ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 156 |
![]() |
Jeg springer lige med her. Er der andre steder hvor man kan købe standere?
Jeg synes de fleste er temmelig grimme. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |