|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
bimbobo ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 409 |
![]() Sendt: 19-Juli-2009 kl. 10:57 |
Hej, jeg vil gerne høre om der er andre bokse for at modtage digitalt end dem Yousee tilbyder.. Jeg er bare nysgerrig pt, men der må være andre og "billigere" bokse med harddisk f.eks. end Samsung.. som kan bruges med Yousee... Er der nogen med gode erfaringer med alternative bokse? og hvis Ja hvilket. Jeg er klar over at Yousee ikke supporterer andre end deres egne.. men... who cares :-) Hvis man sætter en boks til digitalt, uden et "kort" købt hos Yousee, er der digitale kanales som kan modtages gratis? Jeg har pt analog fuld pakke Mvh |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Der er andre DVB-C modtagere på markedet, som f.eks Dreambox og Arion og en del flere, men fælles for dem så koster de væsentligt mere end udbyderboxene. Det er som på DTT kun Must Carry kanalerne der er FTA. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
bimbobo ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 409 |
![]() |
Tak Niels... jo flere info jeg får, desto mere rykker CAM modulet tættere for at blive købt.. Mvh |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Husk på, at med et CA modul såvel som med en tredieparts modtager, så er det ikke muligt med funktioner som Start forfra og PPV samt optagelse af en udsendelse samtidig med at man ser en anden. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
![]() |
ja Niels, jeg udelukker ikke at på et tidspunkt en boks kan komme på tale. Yousee arbejder sikkert for en bedre løsning end Sagem og Samsung..Men lige nu er CAM bedst til vores brug.. Mvh |
|
![]() |
|
![]() |
Det forlyder jo som bekendt også at det måske vil blive gratis, og så behøves der hverken CA modul eller kort. |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Niels. har du et link eller "uofficiel" artikel jeg kan læse om det. Det lyder alt for godt til at være... TDC/Yousee ;-) Mvh |
|
![]() |
|
![]() |
Der var et indlæg fra Lars Ladingkjær angående det for et par dage siden. YouSee overvejer et frit digitalt spejl Redigeret af Radiomanden - 19-Juli-2009 kl. 16:15 |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Hej, nu er digitalt signal oppe at køre her. CAM modulet købt hos DVBshop i Tyskland virker glimrende og tuneren i Panaen også :-) Spørgsmål.. alle kanaler i "hovedlisten" starter med en 4-ciffret kode.. Findes der en oversigt over alle kanaler tilgængelig på netværk 0700 (Århus)? Jeg vil gerne have denne oversigt før alle kanaler, som jeg ikke betaler for i fuldpakken forsvinder. Er der et sted hvor man kan se denne kanaloversigt med disse koder? Jeg har den almindelige oversigt.. i hvert fald Mvh Redigeret af bimbobo - 29-Juli-2009 kl. 17:47 |
|
IT-supporter
Skype and NetGear NDA Betatester (Non Disclosure Agreement) Panasonic PX42G20E Samsung LE32C535 UE22F5405 |
|
![]() |
|
Lyni ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-December-2007 Status: Offline Point: 172 |
![]() |
Her ! De tal der står ud for digital, er de kanal numre de har på en yousee boks, alså dem du kan modtage digitalt. Ellers er det jo bare med at vente til den prøve periode er færdig, med at sortere dem.
|
|
![]() |
|
![]() |
Tak for svaret, disse koder havde jeg i forvejen.. det er lige præcist de 4-ciffrede koder jeg behøver. Jeg har sorteret dem som bliver bagefter. Det er ikke vigtigt, at det er dem for de digitale bokser.. mit CAM modul og programkortet anvedem også og ikke frekvenserne. Anyway... jeg prøver videre. Mvh |
|
IT-supporter
Skype and NetGear NDA Betatester (Non Disclosure Agreement) Panasonic PX42G20E Samsung LE32C535 UE22F5405 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |