recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Vægbeslag til Pioneer 5090
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketVægbeslag til Pioneer 5090

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
JIOD Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 99
Direkte link til dette indlæg Emne: Vægbeslag til Pioneer 5090
    Sendt: 23-Juli-2009 kl. 15:45

Jeg modtager om ca. en mdr. en Pioneer 5090H, men jeg har ikke bestilt en vægbeslag endnu.
Jeg så lige her på siden at Vogels nye vægbeslag ( EFW8405 ) fylder kun 24mm. mellem væg og Tv. Vil det være en dumt beslag?
Pioneer foreskriver jo at der skal være 80mm. luft bag tvet, men deres org. beslag fylder kun 32mm. wacko
Hvilke beslag ville ellers være gode? Den skal ikke kunne tilt eller dreje. Skal hænge godt og stabilt.

Mvh Jiod smil

Til top
Losty Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 29-April-2008
Point: 311
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2009 kl. 15:59
Det er ligegyldigt hvor tæt tv'et hænger på din væg. Jo tættere jo pænere :) Dog kan dine HDMI kabler godt få det lidt trængt (mine Supra HDMI kabler sad lidt klemt) men de virker jo fint. Mit 5090 hænger selv rigtig tæt på (2.5cm) og det får fint luft.
Til top
JIOD Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Marts-2009
Point: 99
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2009 kl. 16:09

Oprindeligt skrevet af Losty Losty skrev:

Det er ligegyldigt hvor tæt tv'et hænger på din væg. Jo tættere jo pænere :) Dog kan dine HDMI kabler godt få det lidt trængt (mine Supra HDMI kabler sad lidt klemt) men de virker jo fint. Mit 5090 hænger selv rigtig tæt på (2.5cm) og det får fint luft.

Hej

Det er den samme HDMI kabel som jeg har bestilt. Hvad er det for et beslag du har og er den god og stabilt?

Til top
Losty Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 29-April-2008
Point: 311
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2009 kl. 17:32
Det er et gammelt beslag jeg havde fra min Alfaview skærm jeg købte for 5 år siden. Så det kan nok ikke købes mere... Men glæd dig til skærmen, den er superb :)
Til top
nickyyyy Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-Juni-2006
Sted: København S
Point: 354
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2009 kl. 19:36
Nu skriver du ikke hvor du er fra, men jeg har dette til salg, hvis det kunne have interesse :)

http://recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=62845&PN=5
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu