Jeg skal ud og have mig et nyt fjernsyn, og i den forbindelse er der jo mange faktorer, der skal overvejes. Jeg kan umiddelbart bedst li' billedet fra en plasmaskærm, men jeg har behov for at kunne benytte den til at vise mit PC-skærmbillede.
Jeg har bestilt et PS50B855(lang ventetid), som jeg er sikker på, at jeg nok skal blive glade for, men hvordan er folks oplevelser med denne skærm og PC-brug? Jeg læste, at der er en del retention på denne skærm, hvilket i sig selv ikke er det værste, men hvis det bliver til burn-in er det lidt skidt.
Er der nogen der ejer et 855 og bruger det til at spille lidt på? Jeg forestiller mig at jeg kunne spille lidt GT4 via PC'en, hvilket nok taget 5 timer, hvis jeg ikke lige har andet på programmet :-) Er det et problem tror i?
Jeg overvejer om jeg ikke bare skulle købe et Sony 52V5500 eller W5500 og bruge det i stedet. Jeg var nede i et Sony center og kigge på disse modeller og jeg syntes egentlig at billedet på lcd'erne er ved at være rigtig godt med.
Jeg skifter mening et par gange om dagen, så jeres input vil være meget velkommen.
Mit paranoia ligger i, hvis jeg bliver distraheret og glemmer, at skærmen bare står og viser skrivebordet, og så først opdager det 2 timer senere.
Jeg vil helst holde skærmstørrelsen oppe i 50-52", og i et prisleje der ikke overstiger 15k. Derudover er det et krav, at den er full hd og DVB-C.
|