|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
Mr. Anderson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Esbjerg,Denmark Status: Offline Point: 772 |
![]() Sendt: 23-Juli-2009 kl. 12:35 |
Jeg er begyndt at savne en subwoofer i mit system men er en kræsen bruger som man vidst også kan se ud fra mit system Jeg har lyttet til en del til subberne fra hifiklubben og der er det egenligt kun B&W ASW750, ASW825 og ASW855 der kan lave hvad jeg er ude efter. Men prisklassen er sku høj!.. Hvad er der af alternativer som også har en rumkorrektion indbygget som jo ville være et must. Gider ikke have en ekstra boks stående ved siden af til rumkorrektion og subben må gerne være i sort højglans og i mindre størrelse. Det jeg selv har kigget på er Velodyne og SVS. Har lyttet til en SVS SB12PLUS eller retter 2 stk med SVS rumkorrektion enhed som lød rigtig fed og fysik kraftig men de manglede noget volume lyd mæssig effekt at høre, hvis det giver mening Nogen der har andre alternativer? helst lukket kabinetter.. |
|
LG 65B7 - PS4 Pro - Denon X7200WA - B&W 706S2, HTM 72S2, DB4S & CCM663 - Nvidia Shield - Sonos
|
|
![]() |
|
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
XTZ har da en.
Redigeret af Hans j - 23-Juli-2009 kl. 12:39 |
|
![]() |
|
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
![]() |
Jeg har en superfed ELTAX 15" som du kan få billigt
![]() |
|
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
|
![]() |
|
Mr. Anderson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Esbjerg,Denmark Status: Offline Point: 772 |
![]() |
Right, Eltax........... |
|
LG 65B7 - PS4 Pro - Denon X7200WA - B&W 706S2, HTM 72S2, DB4S & CCM663 - Nvidia Shield - Sonos
|
|
![]() |
|
kim olsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1384 |
![]() |
nu ved jeg ikke om man kan kalde dig kræsen eftersom du bare har købt dit gear i hifiklubben Om der så skal stå EarthQuake Supernova, Velodyne DD eller SVS PB på kassen må være op til dine ører |
|
Crown - there is no substitute.
|
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
altså med det setup du har skal du da have en Helicon S600 hvis du syntes nyprisen er for høj, kan du måske få handlet med ham her på dba det er godtnok et helt 5.1 sæt, men det er vel ikke sansynligt det bliver solgt samlet anyway skulle man syntes. edit så forresten også lige denne MX 350 mrk 2 til 8,5k den må vist også kunne det du ønsker... hvis du altså kan leve med brugt Redigeret af rhsin - 23-Juli-2009 kl. 14:58 |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
![]() |
Dali subber er bare ikke imponerende nok til de priser og så er den helicon sub bare en klump, ellers tak. Men som vi alle ved så koster kvalitet sku hehe, æv æv Har bare ikke 15-20kg til en sub, har faktisk ingen penge lige nu men det gør ikke noget at undersøge marked for lige pluselig slår impulsen sku til |
|
|
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
Så må du ud at gå med aviser Men tag evt en kig på den MK Sound MX 350 (som jeg linker til ovenfor), den kunne også være et godt bud, vil du have den fra ny må du have fat i en forhandler.. Otto (av preceision sælger dem vist osse). Og det er rigtigt dali subben er en klods... men den passer jo til din center blot ikke dit hjemmelavede møbel Redigeret af rhsin - 23-Juli-2009 kl. 15:06 |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
MF1971 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 512 |
![]() |
Jeg har også Dali Helicon højtalere, men har valgt subben fra, da jeg også synes den er en stor klods, samtidig kan den til prisen ikke gå særlig dybt. Jeg benytter en B&W ASW 825. Den spiller simpelthen fantastisk. Den har samtidig også en Klasse D forstærker på 1000 W, som sparker r.. Dalien har en Klasse A/B forstærker, som hvad jeg har hørt ikke skulle være lige så god. Samtidig har den også "kun" en 300 W forstærker. B&W `en vejer godt nok 35 kilo, men fylder ikke så meget efter min mening. Dens storbror ASW 855 synes jeg er lige i overkanten. Mvh Michael/MF1971 |
|
Mvh
Michael/MF1971 Pioneer PDP-LX5090H | Pioneer BDP-LX91 | Pioneer SC-LX90 | Denon DCD-2010AE | Dali Helicon 800 MK2 | Dali Helicon C200 MK2 | Dali Helicon W200 | B&W ASW855 |
|
![]() |
|
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
Der er også mulighed for at købe i USA - Elemental designs og Epik kan købes via shopusa.com . Det er billigt, og der er ingen problemer med at få den til dk - det sørger shopusa for.
Kim Olsen: Klassekommentar ![]() |
|
![]() |
|
detoch ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 331 |
![]() |
Jeg syntes ellers den S600 gør det rigtigt godt i forhold til mange af de andre subs man kan få, der er sikkert flere der gør det bedre, men helt sikkert også andre der gør det dårligere...... ja vist er den lidt stor
![]() |
|
|
|
![]() |
|
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
![]() |
hvis det var mig ville jeg kigge efter en velodyne dd(har selv en)eller M&k mx350(overvejer at skifte til)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |