|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Letten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1963 |
![]() Sendt: 24-Juli-2009 kl. 19:30 |
Denne anmeldelse på Gizmodo af et af denye Samsung LED indeholdet er videoklip der viser hvor aggressiv backlight dimming kan være i jagten på sort.
http://gizmodo.com/5320720/samsung-led-lcd-un46b7000-hdtv-li ghtning-review-avoid Efter min mening er det overdrevet og må være temmelig generende Redigeret af Letten - 24-Juli-2009 kl. 19:40 |
|
![]() |
|
T-Ras ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 334 |
![]() |
Old news. Det er livligt diskuteret både her og andre steder.
Man kan vist mindske auto-dimming via servicemenuen. |
|
![]() |
|
Letten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1963 |
![]() |
Det er da første gang jeg ser et videoklip der viser det i praksis.
|
|
![]() |
|
T-Ras ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 334 |
![]() |
Måske for lige netop dette TV, men der ligger utallige videoer af andre
TV, der gør det ligeså agressivt. Det er jo ikke noget nyt at autodimming kan være et problem - hvad enten lyset kommer fra edge-LEDs eller fra et CCFL rør. |
|
![]() |
|
junsas ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 169 |
![]() |
Det er ikke generende for mig og slet ikke et problem, men det er jo ogs� hvad man fokuserer p�....
Nogle synes at andre modeller hakker ved panorering og har dårlig sort områder eller for meget rødt billede.. Redigeret af junsas - 25-Juli-2009 kl. 01:53 |
|
Samsung 55"KS9005 Bose Lifestyle 520 Huawei mate 9 |
|
![]() |
|
Allan Olesen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Status: Offline Point: 3249 |
![]() |
Som et lille kuriosum kan jeg fortælle, at autodimming på vores Sony 40W4000 får Tekst-TV til at skifte lysstyrke sammen med det TV-billede, som jeg jo ikke kan se, da jeg er på Tekst-TV.
Gad vide, hvad den TV-konstruktør tænkte på... |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |