|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
SimonTV ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-Juli-2009 Status: Offline Point: 1 |
![]() Sendt: 21-Juli-2009 kl. 16:02 |
Hej, Jeg kan se at spørgsmålet er blevet spurgt et par gange, men ikke lige med min variant. Jeg kunne rigtig godt tænke mig at høre jeres vudering omkring de nye helt flade skærme. Jeg har generelt kigget på to Samsung 46" LED-TV UE46B7050 Eller SONY KDL-40ZX1. Det er vigtigt at de er så tynde som muligt. Jeg har en 42 " panasonic idag men den er blevet outdated. Billed kvalitet er selvfølgelig et vigtig ting, men design er også meget vigtigt. Jeg ved godt det ikke er så HIFI nørded, men den skal se cool ud på vægen. Jeg kan rigtig godt lide SONY har trådløs box til så man ikke skal have alle de ledninger for BlueRay, PS3, XBOX 360 etc. Jeg ved Philips har en noget ligende. Hvad er jeres vudering. Tak og hilsen Simon |
|
![]() |
|
uggeren ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Februar-2009 Status: Offline Point: 158 |
![]() |
Jeg kan kun anbefale 7050/7070, så den ville jeg købe. Jeg har dog kun set ZX1 i butik, så ved ikke så meget om den.
|
|
![]() |
|
T-Ras ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 334 |
![]() |
Er der ikke noget med at Sony ikke kan sende 1080p trådløst? Jeg tror kun deres boks understøtter 1080i, hvilket hurtigt kunne gøre det til lidt af en øv-oplevelse at se BluRay. |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
koster en SONY KDL-40ZX1 20000 kr, for så er det da godt nok en dyr fornøjelse for en 40 tommer skærm, som måske kun kan overfører 1080I.
Men man kan sikkert tilslutte en bluray afspiller direkte til den. godt jeg kan leve med en 50 tommer på 6.4 cm til samme pris Redigeret af xcardman - 21-Juli-2009 kl. 20:46 |
|
![]() |
|
jzimmer ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 24-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 24 |
![]() |
Sonys ZX1 er utvivlsomt et flot tv, men der skulle angiveligt være enkelt problemer på billedsiden, der gør at det ikke scorer topkarakter. Læs evt. denne test.
Anmelderen konkluderer, at skærmen nok er for folk der vægter design over billedkvalitet... |
|
/Jzimmer
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |