|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6509 |
![]() Sendt: 26-Juli-2009 kl. 14:27 |
Hejsa, Står i den situation at jeg skal have ny receiver, jeg har kigget meget på onkyo 507 og det bliver nok også den pga pris og ydelse. Men nu har jeg i øjeblikket kun 2 højtalere, muligvis bliver det også kun ved de to, så måske det er overkill med den fra onkyo. Jeg har et krav om at den skal kunne køre dts lyd, da jeg har en WDTV og et panasonic tv der ikke synes dts lyd er noget den skal kunne afspille. Og da min nuværende receiver, som jeg har fået af min far: Denon -dra365rd som er en fed receiver men oldgammel, går jeg ikke udfra at der er dts i den. Har i nogen bud på hvad man så skulle vælge i den situation ? Skal mest bruges til film og tv, og lidt musik. Redigeret af forzajuve - 26-Juli-2009 kl. 14:28 |
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
HVAD! Fik du ikke svar nok i den tråd her? Selvfølgelig understøtter den DTS. Det er jo et gammelt DVD format. Derudover har den alle de nye HD formater også http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=63524& PN=1 |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40545 |
![]() |
Hvis du kun skal bruge Stereo, så er det totalt underordnet med DTS og HD lyd, så køb hellere en god Stereoreciver/forstærker. |
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
|
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6509 |
![]() |
Jo jo jeg fik skam svar nok, sorry - vil bare gerne være gigant sikker i min sag inden jeg køber noget nyt. Kunne jo være at min gamel stereo receiver kunne håndtere dts lyd, sorry alle de noob spørgsmål. jeg fjerner spørgsmålet igen, og køber med lynets hast en 507er så er jeg nok også en lille smule fremtidssikret. Og til kampus tak for alle svarene, men prøver bare at dække mig så godt ind som muligt, skal jo også have penge til andet end hifi :-) |
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |