|
|
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | |
Funch ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 113 |
![]() Sendt: 22-Juli-2009 kl. 21:42 |
hej alle er der nogen der har en finger at sætte på samsungs nye led-tv? har tænkt mig at købe ue46b8050..ved godt det er helt nyt..men det kunne jo være |
|
![]() |
|
Fnulder ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-September-2008 Status: Offline Point: 503 |
![]() |
Lyden er noget lort
![]() Derfor er denne lavet http://www.samsung.com/dk/consumer/detail/detail.do? group=tvhomeentertainment&type=tvhomeentertainment&subtype=h ometh eathresystems&model_cd=HT-WS1G/XEE |
|
![]() |
|
nickyyyy ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Juni-2006 Sted: København S Status: Offline Point: 354 |
![]() |
Linket virker ikke??
|
|
![]() |
|
Fnulder ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-September-2008 Status: Offline Point: 503 |
![]() |
http://www.samsung.com/dk/consumer/detail/detail.do?
group=tvhomeentertainment&type=tvhomeentertainment&subtype=h omet h eathresystems&model_cd=HT-WS1G/XEE omg, fordi den laver et mellemrum mellem h og o :S Hvorfor gør den det? Redigeret af Fnulder - 22-Juli-2009 kl. 23:02 |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
![]() |
|
![]() |
prøvede jeg også men det kom ikke til at se rigtig ud |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
hmm, klik på ikonet tidligere beskrevet og indsæt din url og tryk ok, og vupti, så er TEKST en link :-)
|
|
![]() |
|
nickyyyy ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Juni-2006 Sted: København S Status: Offline Point: 354 |
![]() |
Jeg gav op og googlede: WS1G istedet. Ser lækkert ud, men hvor godt spiller det i forhold til andre "candybar" anlæg?
|
|
![]() |
|
![]() |
Altså det koster ca 3000 og skal ikke ses som et anlæg men bare en højttaler til et TV. Den har hverken dvd afspiller eller radio. Kun en højttaler og trådløs subwoofer men en optisk og minijack indgang. |
|
![]() |
|
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() |
Jeg synes nu ikke lyden er noget lort. Det er fint til tv-avisen og andre
hverdagsprogrammer.. Når jeg sætter film på så ryger det over anlægget... Et fint tv.. |
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
Ally ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 81 |
![]() |
Jeg har 7070'eren i 46" (er for doven til at finde det nøjagtige modelnummer, men et kvalificeret gæt er UE46b7070). Jeg har kun positive ting at sige om det. Arh, og dog... lyden er ikke den bedste. Som Kief siger, er den fin nok til nyhederne og den slags, men er ikke god til film og serier. Så det er en fordel at have et større anlæg at smide lyden over på.
|
|
![]() |
|
Lukket bruger 2 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 586 |
![]() |
Jeg er nok af den overbevisning, at lyden ikke engang kan bruges til nyhederne. Jeg har hørt mobiltelefoner spille bedre Bortset fra det; hvad må du slippe for en 46" 8'er og hvor. Har endnu ikke haft tid til, at finde en seriøs butik hvor den står fremme. Kunne godt tænke mig, at se om de har vundet noget i forhold til 7'eren. Altså lige bortset fra det tåbelig Hz-ræs, men der vel mere end 100 Hz forskel på de to skærme ? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |