|
Fans af de charmerende tre piger... |
Besvar |
Forfatter | |
Thorvald
Guld medlem Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7883 |
Emne: Fans af de charmerende tre piger... Sendt: 03-Januar-2006 kl. 08:15 |
Husk - i aften begynder TV3, at sende "Charmed" igen kl. 21:00 til 22:00, afsnit 149. Af en eller anden grund har jeg nogle huller et sted mellem afsnit 130 og 149. Er der nogen, der har disse afsnit? |
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
laursen
Redaktionen recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4055 |
Sendt: 03-Januar-2006 kl. 09:16 |
Hej Thorvald, Tak for tippet! Der kan jeg nok score et billigt point hos konen (hun følger troligt med) . Jeg tror du / TV3 har rod i nummereringen af afsnittene. På det danske fansite dm*charmed, ses at det er afsnit 147 der sendes i aften (Charmageddon). Sidste afsnit ifølge dm*charmed var engang i August, hvilket passer med at det seneste afsnit jeg kan se at have liggende er fra 24/8 (desværre har jeg ingen info om nummer/titel på det afsnit - men det burde altså være afsnit 146, Extreme Makeover: World Edition). /Lars |
|
Redaktør, recordere.dk
|
|
Thorvald
Guld medlem Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7883 |
Sendt: 03-Januar-2006 kl. 09:30 |
Ok - det passer også med at i mit "regnskab" fandt jeg ud af at det sidste afsnit jeg fik optaget (det jeg fik af dig) var nr. 148.
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |