|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Sorenhund ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 55 |
![]() Sendt: 26-Juli-2009 kl. 22:46 |
Hej
Hvilken af følgende skærme er bedst til hverdags brug/HD film og til sport? Sony 40Z5500 Phillips Essence Samsung 8 serien OG Hvilket lydsystem ville supplere tvet bedst, inden for rimelig penge? Total pris mellem 16-20 k. Andre gode set-up muligheder er også meget velkommen. (gerne fra folk som har egne erfaringer :)) |
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
![]() |
Jeg ville vælge et 42 tommer Panasonic V10, da det er utrolig godt til sport og har mulighed for at benytte frame interpolation hvis man ønsker dette. (indsættelse af ekstra billeder for at opnå mere flydende bevægelser)
Resten af pengene ville jeg sætte i noget god lyd. Billede: Panasonic V10 12.400 kr. http://www.pricerunner.dk/pl/2-1215365/Panasonic-Viera-TX-P4 2V10E-Sammenlign-Priser Lyd: Harbosound med reciever 5.995 kr http://www.harbosound.dk/shop/sony-dg-520-sort-432p.html Samlet pris 18.400 kr. Alternativt skal du gå efter det lidt større lydanlæg: http://www.harbosound.dk/shop/onkyo-tx-sr607-sort-327p.html |
|
![]() |
|
Sorenhund ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 55 |
![]() |
Okay.. ser fedt ud, men hvorfor er alle herinde så vilde med pana?
Andre forslag? :) |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12449 |
![]() |
Fordi Panasonics plasma-tv har bedre billedkvalitet end alle de LCD-tv der sælges i spandevis ude i butikkerne. Desuden har Panasonic nogle yderst fordelagtige priser, så man nu f.eks. kan få et rigtigt fornuftigt 42" display for helt ned til 5k. |
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
![]() |
Det er fordi man får rigtigt meget tv for pengene med Panasonic. Ydeevnen på et Panasoic plasma svarer til noget som koster ca. 3 gange så meget i tilsvarende LCD teknologi. Man kan sagtens få noget LCD som kommer tæt på og på nogle områder er bedre end Panasonics skærme, men man kommer også til at give henved 3 gange så meget for det. |
|
![]() |
|
![]() |
Okay, det er jo god logik!
Havde bare en opfattelse af, at plasma var på vej ud (læs: pio).... |
|
![]() |
|
Christian H ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Juni-2006 Sted: Sydjylland Status: Offline Point: 693 |
![]() |
Jeg har også hørt at biler er på vej ud (læs: Saab/GM) Min pointe er, at bare fordi én producent ikke kan tjene penge på deres plasma, så betyder det jo ikke at plasmaskærme er LCDskærme underlegne. |
|
![]() |
|
![]() |
Nej, men du mistolker hvad jeg mener... iøvrigt er det da spøjst, at pio ikke kan få plasma til at løbe rundt, når det er dem der lave de "bedste" skærme..
![]() |
|
![]() |
|
sliskie ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 52 |
![]() |
Deres priser ligger jo noget over de andre, så det er ikke lige alle der kan købe en pio. skærm?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |