Yes...det er nøjagtig som jeg håbede det ville være. Lyder som at jeg kraftigt skal overveje at få erstattet min stjålne XBox med med 360'eren og så udskifte Media Portal med MCE 2005, selvom Media Portal er et fedt projekt med masser af udvidelses muligheder.
Jeg har forsøgt at finde de oplysninger du har givet mig her på nettet, men synes ikke rigtigt jeg har kunne finde beskrivelser af den mere tekniske del. Har du nogle links til hvor man kan læse om de tekniske specs/muligheder med MCE og extendere etc.
Min logik siger mig dog stadig at hvis man laver sin egen player extension til MCE som ikke bygger på Windows Media Player, vil den kunne streames (som grafik) uafhængigt af codecs. Men det mener du stadig ikke er muligt eller hvad?
Hvad med hensyn til opløsning/format. Jeg går ud fra at MCE fint håndterer både 16:9/4:3 format samt forskellige opløsninger på de forskellige tv/MCE klienter (extendere)?
Jeg tror ikke du har skrevet om du selv kører med et Xbox360/MCE setup. Hvis du gør vil det være fedt at vide om tingene spiller. Open source projektet Media Portal er absolut ikke uden fejl, men jeg har en formodning om at MCE 2005 bare kører derudaf udover de normale småproblemer man kan forvente hos M$-drengene.
Redigeret af phb