|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
BusinessBo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1154 |
![]() Sendt: 27-Juli-2009 kl. 22:31 |
Lidt nyt: Der vil komme 7.1 DTS Master Audio på den udgave der kommer i år Extended Edition skulle komme næste år Links: |
|
Panasonic 50" TX-P50U30 - Denon 2113 - Dali concept 6 - Dali concept 1 - Dali zensor center - Dali base 100 - PS4
|
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
Den almindelige version, desværre. Venter på extended
![]() |
|
![]() |
|
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
Venter også på den extendede, men det er da positivt at man endelig kommer til at bruge sit 7.1. Lad os håbe der kommer mange flere udgivelser der udnytter det.
|
|
Med venlig hilsen,
Thomas |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
Jeg venter også. Jeg gider ikke købe to udgaver igen. Og ja, lad os få nogle flere i 7.1. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
slettet.18124 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 13-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 781 |
![]() |
De kan da snart ikke vride mere ud af disse film.
Nu har jeg både dvd versionen med 6 disk og den store med 12 disk. Men de får kun penge af mig for extendede versionen, så de kan ligeså godt komme med den nu. ![]() |
|
![]() |
|
Shiva ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 803 |
![]() |
I ventetiden kan i grine lidt af disse 33 alternative bud på LOTR filmplakater:
http://www.empireonline.com/features/movie-poster-mash-up/lo rd-of-the-rings/ Redigeret af Shiva - 29-Juli-2009 kl. 08:11 |
|
Nogle gange er det bedre at tie og blive anset som et fjols end at tale og dermed fjerne al tvivl. |
|
![]() |
|
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
Der er lige et mellemrum mellem "o" og "r" i lord der skal fjernes før linket virker - men så er det til gengæld også rigtigt
![]() ![]() ![]() ![]() Man kan også bare klikke her Redigeret af Stampe - 28-Juli-2009 kl. 19:13 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |