|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
oecon ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 114 |
![]() Sendt: 25-Maj-2009 kl. 13:28 |
Jeg havde egentlig lidt kig på en Harmony One, men jeg tror, at jeg (og kæresten, ikke mindst) ville blive træt af at skulle holde knappen nede indtil alle maskiner er tændt op... Som jeg forstår det, så skal jeg altså have fat i model med RF (for at kunne klikke én gang på fx 'se tv' kunne ligge fjernbetjeningen fra mig uden at der går kage i den...) - men hvilke modeller har RF? - kun 895 og 1000, eller hvad? Og er der nogen forskel på One og 895 (udover RF). |
|
Panasonic TH-42PX80E
Onkyo TX-SR606 Oppo DV-983H DALI Piano Noble 5.1 (Ambient, Vocal & Forte) DALI Silver Wave II-kabler |
|
![]() |
|
bphhm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Marts-2006 Status: Offline Point: 1145 |
![]() |
Såvidt jeg kan gennemskue udfra Logitech's UHYGGELIGT dårlige beskrivelser på deres hjemmeside så er det kun 895 og 1000 som understøtter RF.
Men husk du behøver ikke holde knappen nede for at alle kommandoer sendes. Du skal blot trykke en gang så afvikles de i sekvens uanset om det er IR eller RF. Men det kan dog anbefales at anvende RF på alle enheder da man godt kan være tilbøjelig til at ændre remotens IR retning når man har trykket. One har trykfølsom skærm og ser ganske smart ud, mens 895 har knapper i siden man skal betjene udfor de enkelte funktioner i vinduet. Det fungerer dog fint og jeg er glad for min 895. Bortset fra at LCD displayet er gået istykker :-( |
|
![]() |
|
taalmod ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-December-2008 Status: Offline Point: 124 |
![]() |
Både 895, 1000 og 1100 kan køre RF. Den største forskel på dem er (i mine øjne) at 895 ligner en 'klassisk' fjernbetjening, mens 100/1100 har toucschreen og et par 'hårde' knapper, der bruges til kanalzap, volumenkontrol og op/ned/venstre/højre/ok. Vi bruger 1000 og RF herhjemme, og det er vi rigtigt glade for, selvom der selvfølgelig er nogle ting, jeg godt kunne tænke mig at man kunne være istand til at ændre. Du kan se i linket her, hvad vores styrer: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=63629& KW=taalmod |
|
![]() |
|
DonJensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 841 |
![]() |
Holde knappen nede??
Det er slet ikke nødvendigt, du behøver knap nok at pege den imod den væg hvor udstyret står. Jeg har ingen problemer med min aldrende Harmony 525. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |