|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Draco ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 274 |
![]() Sendt: 02-Januar-2006 kl. 20:38 |
Nogen som har set eller prøvet MM-Visons MC500?
Min onkel vil gerne have et mediacenter (så de kan ligge billeder, musik, optage TV, ect). Min Onkel har set og bestilt Alfaview's Mediacenter (ikke modtaget endnu), men har også set på MC500 til samme pris (ca 11k). Jeg ved godt Alfaview ikke har nogle mediacentre (uden de er indbyggede i skærme), men de sælger dem i Randers Storcenter. Jeg har læst at Zitech mediacenter har haft problemer med varmen, også tænkte jeg på om det problem måske også kan blive et problem for MC500. kan se at der skal ofres 2-3K på den før den er optimal - PVR150 -> PVR500 (2 tunere) - 512 -> 1024Mb Ram - DVD-Rom -> DVD brænder - Plus pakken for display og fjernbetjening - Nyt lydkort (der er vist ikke digital udgang på den der sidder i som standard) - Windows MCS 2005 (der skal jo software til) - evt. 160b -> 200Gb SATA HDD - Trådløst tastatur og mus ialt ca 14500kr Han er IKKE interesseret i at samle selv, det skal være et færdigt købt produkt Findes der nogle alternativer, som ligger på omkring 11K-12K med nogenlunde samme spec som den MC500 incl ekstra delene? |
|
![]() |
|
fumse ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2005 Status: Offline Point: 262 |
![]() |
hvorfor venter i ikke til næste generations mediacenter kommer i denne og næste måned - INTEL VIIV??? hvis man endelig skal give kassen (11k) for et mediecenter, så hellere få det nyeste cutting edge teknologi, fremfor den som jeg kan se du har fundet frem, som er mega dyr (ps du kan få en vaskeægte Sony Mediacenter for samme penge - læs min beskrivelse andetsteds på dette forum!!!!!!!!!!!!!!!!), og som kun har designet der taler for sig... Mit råd gælder sådan set til alle andre der er villige til at få en mediecenter maskine... vent dog til de nyeste generationer med chip, motherboard - ja hele maskinen der er samlet til formålet, og ikke en eller anden tilfældig |
|
![]() |
|
Draco ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 274 |
![]() |
har du et link til det Sony Mediacenter?
|
|
![]() |
|
Binnerup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1137 |
![]() |
fumse: Hvis det er det Medie Center jeg tror det er du snakker om, er det så ikke useriøst at foreslå når det er en US model med NTSC tuner, som ikke er lanceret i Europa? Og lad os nu se hvornår produkterne baseret på VIIV kommer... Mvh Brian |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |