|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
basco ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-September-2005 Status: Offline Point: 58 |
![]() Sendt: 30-Juli-2009 kl. 15:16 |
Hejsa,
en af mine gode venner har lige nævnt overfor mig at han investeret i et TX-PF42S10 fra Pixmania. Det blev jeg meget ked af at høre og prøvede at overtale ham til at annullere ordren, som pixmania forøvrigt har skullet bruge 16 dage på at behandle?! Anyways. Er der nogen der kender det tv? Jeg har sagt til ham at han nok ikke kan bruge det på kabeltv uden ekstern modtager. Kan se at der er full hd og eller har en masse features, men er I ikke enige med mig i, at han skal på TX-P42X10Y i stedet? |
|
![]() |
|
Stuffedfrog ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 151 |
![]() |
Hvis han vil se mange Blu-Ray film på tv'et, så ville jeg overveje at købe et X10, da S10'eren har problemer med korrekt gengivelse af Blu-Ray. På et 42" betyder Full HD alligevel intet (efter min mening) http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articl eid=3032&zoneid=5 |
|
![]() |
|
basco ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-September-2005 Status: Offline Point: 58 |
![]() |
ok tak for svaret.
det der undrer mig, er at der ikke findes noget materiale på S10'eren. Søger man på google får man kun hits op på udenlandske forhandlere. Normalt når man søger på fx "panasonic X10 review/anmeldelse", så får man et hav af mere eller mindre seriøse sites, der har testet produktet. Men intet på S10'eren. Er den overhovedet til det danske marked? |
|
![]() |
|
Stuffedfrog ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 151 |
![]() |
|
|
![]() |
|
![]() |
ja den har jeg set, men er det den samme?
den min kammerat har bestilt hedder TX-PF42S10 altså med et "f" |
|
![]() |
|
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
![]() |
Ville under ingen omstændigheder handle med Pixmania, de har et utroligt dårligt ry, hvis man får brug for service/reklamation http://www.trustpilot.dk/review/www.pixmania.com Prøv evt. at google lidt, de dårlige historier står i kø. Ved en reklamation kan han iøvrigt risikere at skærmen skal sendes til Frankrig på hans regning og så kan han forsøge at få omkostningerne dækket ved Pix efterfølgende.. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |