recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Yousee digital tv i soveværelset
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketYousee digital tv i soveværelset

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
allando Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 380
Direkte link til dette indlæg Emne: Yousee digital tv i soveværelset
    Sendt: 30-Juli-2009 kl. 11:58

Kan nogen hjælpe?

Jeg har købt et LG 32LH2000 med DVB-C Mpeg4 til soveværelset.

I stuen har jeg HD boksen med harddisk.

Hvordan får jeg billigst digital TV i soveværelset (uden at skulle flytte HD boksen )?

Til top
jonasf Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 29-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 80
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2009 kl. 12:20
Venter på yousee sender gratis digital http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articl eid=2984&zoneid=5


Hvis det skal være nu skal du bruge en Viaccess CAM  til dit tv. og et programkort mere fra yousee hvis du ikke vil flytte det du har i hdboksen til tvet.
Til top
cnn3 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 3195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2009 kl. 13:21

Uden programkort fra Yousee i dit tv, kan du kun se DR, DR2 og TV2 i soveværelset

mvh Christian
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4111
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2009 kl. 14:05

Enten "lejer" du et extra kort fra Yousee til 199 halv årligt, men her kan du kun se standard pakkerne, så hvis du har tilvalgt/købt extra pakker, kan du ikke se dem.

 

Eller du køber en smartwi til ca. 1000 kr. Den kan splitte kortet i optil kort, så du har et kort der via Wifi bliver fordelt til 5 TV. Dette har fordelen at du kan se tilkøbte pakker på alle TV. Jeg har kørt med sådanne en splitter i nu 4 måneder uden problemer, så jeg har Sony TV med kortlæser, Yousee Harddisk boks og Youse HD boks hos knægten.

Til top
jabr Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 77
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2009 kl. 16:32
Oprindeligt skrevet af PerW PerW skrev:

Enten "lejer" du et extra kort fra Yousee til 199 halv årligt, men her kan du kun se standard pakkerne, så hvis du har tilvalgt/købt extra pakker, kan du ikke se dem.

 

Eller du køber en smartwi til ca. 1000 kr. Den kan splitte kortet i optil kort, så du har et kort der via Wifi bliver fordelt til 5 TV. Dette har fordelen at du kan se tilkøbte pakker på alle TV. Jeg har kørt med sådanne en splitter i nu 4 måneder uden problemer, så jeg har Sony TV med kortlæser, Yousee Harddisk boks og Youse HD boks hos knægten.

Hvad type Sony TV har du ???

Panasonic TX-P46G15, Sony KDL 46W4000, Panasonic DMR-EH55, Panasonic SC-BT100, Samsung SMT-H3126 PVR og Sagem 60.
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4111
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2009 kl. 17:24
Oprindeligt skrevet af jabr jabr skrev:

[

Hvad type Sony TV har du ???

W4500. Men det burde være lige meget da systemet er transparent for TV/boks.

Man oplever dog en meget lille forsinkelse, når man skifter kanal, men det er meget minimal

Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 6994
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2009 kl. 17:55
Oprindeligt skrevet af allando allando skrev:

Kan nogen hjælpe?

Jeg har købt et LG 32LH2000 med DVB-C Mpeg4 til soveværelset.

I stuen har jeg HD boksen med harddisk.

Hvordan får jeg billigst digital TV i soveværelset (uden at skulle flytte HD boksen )?

Du kan selvfølgelig også overveje at leje en Samsung 3106 - den uden harddisk - til 39 kr. pr. md. For at undgå startgebyret på 500 kr. kan du, hvis du har en tilvalgspakke på dit nuværende kort, forlænge den med et halvt år. Kortgebyret på kr. 199 kr. pr. halvår slipper du ikke for.

Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4111
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2009 kl. 19:43
Oprindeligt skrevet af joern.loenborg joern.loenborg skrev:

Oprindeligt skrevet af allando allando skrev:

Kan nogen hjælpe?

Jeg har købt et LG 32LH2000 med DVB-C Mpeg4 til soveværelset.

I stuen har jeg HD boksen med harddisk.

Hvordan får jeg billigst digital TV i soveværelset (uden at skulle flytte HD boksen )?

Du kan selvfølgelig også overveje at leje en Samsung 3106 - den uden harddisk - til 39 kr. pr. md. For at undgå startgebyret på 500 kr. kan du, hvis du har en tilvalgspakke på dit nuværende kort, forlænge den med et halvt år. Kortgebyret på kr. 199 kr. pr. halvår slipper du ikke for.

Hvorfor leje en boks, når man har et TV med DVB C (MPEG4) tuner?

Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 6994
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2009 kl. 19:50
Oprindeligt skrevet af PerW PerW skrev:

Oprindeligt skrevet af joern.loenborg joern.loenborg skrev:

Oprindeligt skrevet af allando allando skrev:

Kan nogen hjælpe?

Jeg har købt et LG 32LH2000 med DVB-C Mpeg4 til soveværelset.

I stuen har jeg HD boksen med harddisk.

Hvordan får jeg billigst digital TV i soveværelset (uden at skulle flytte HD boksen )?

Du kan selvfølgelig også overveje at leje en Samsung 3106 - den uden harddisk - til 39 kr. pr. md. For at undgå startgebyret på 500 kr. kan du, hvis du har en tilvalgspakke på dit nuværende kort, forlænge den med et halvt år. Kortgebyret på kr. 199 kr. pr. halvår slipper du ikke for.

Hvorfor leje en boks, når man har et TV med DVB C (MPEG4) tuner?

Lad det være sagt med det samme, jeg har ikke megen viden om, hvad et modul til dit TV koster. Alternativet kunne så være en boks uden harddisk. Forslaget med forlængelse af tilvalgspakke gælder også, hvis du køber et kortmodul hos YouSee.



Redigeret af joern.loenborg - 30-Juli-2009 kl. 19:55
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
Per82 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 16-April-2009
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 45
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2009 kl. 19:53
Oprindeligt skrevet af PerW PerW skrev:

Enten "lejer" du et extra kort fra Yousee til 199 halv årligt, men her kan du kun se standard pakkerne, så hvis du har tilvalgt/købt extra pakker, kan du ikke se dem.

 

Eller du køber en smartwi til ca. 1000 kr. Den kan splitte kortet i optil kort, så du har et kort der via Wifi bliver fordelt til 5 TV. Dette har fordelen at du kan se tilkøbte pakker på alle TV. Jeg har kørt med sådanne en splitter i nu 4 måneder uden problemer, så jeg har Sony TV med kortlæser, Yousee Harddisk boks og Youse HD boks hos knægten.



Hej.
Jeg har idag ringet til Yousee om det samme emne, og hun sagde til mig at hvis mit tv i soveværelset havde kortlæser , så skulle jeg bare leje et kort  til 199 pr halv år.
Så kunne jeg se alt som på min hdd box. Altså dvs Fuldpakken som jeg pt har.


Redigeret af Per82 - 30-Juli-2009 kl. 19:54
Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 6994
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2009 kl. 19:58
Oprindeligt skrevet af Per82 Per82 skrev:

Oprindeligt skrevet af PerW PerW skrev:

Enten "lejer" du et extra kort fra Yousee til 199 halv årligt, men her kan du kun se standard pakkerne, så hvis du har tilvalgt/købt extra pakker, kan du ikke se dem.

 

Eller du køber en smartwi til ca. 1000 kr. Den kan splitte kortet i optil kort, så du har et kort der via Wifi bliver fordelt til 5 TV. Dette har fordelen at du kan se tilkøbte pakker på alle TV. Jeg har kørt med sådanne en splitter i nu 4 måneder uden problemer, så jeg har Sony TV med kortlæser, Yousee Harddisk boks og Youse HD boks hos knægten.



Hej.
Jeg har idag ringet til Yousee om det samme emne, og hun sagde til mig at hvis mit tv i soveværelset havde kortlæser , så skulle jeg bare leje et kort  til 199 pr halv år.
Så kunne jeg se alt som på min hdd box. Altså dvs Fuldpakken som jeg pt har.

Ja, selvfølgelig, men hvis du på dit normale kort har en tillægspakke, kan den ikke ses på det ekstra kort. Det skrev du da selv tidligere eller var det en anden?

Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
ClausJ Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 559
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2009 kl. 20:04
Der tror jeg godt nok hun har fyldt dig med løgn................ (..vent.....er det 1. april ??? )
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu