recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - udskifte PX80 med V10?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketudskifte PX80 med V10?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jaquila Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 23-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 22
Direkte link til dette indlæg Emne: udskifte PX80 med V10?
    Sendt: 31-Juli-2009 kl. 01:16

Hej med Jer=)

Jeg har nu haft et PX80 42" siden det kom ud (så det må vel værre et års tid siden), men nu synes jeg at jeg vil have et større TV og nu også Full HD (eftersom jeg lige har fået BD-afspiller også), så jeg tænkte på et 50" V10, men eftersom at det kun er noget jeg overvejer. Kunne jeg da godt tænke mig at høre jeres mening om der vil være så stor forskel på et 42" PX80 HD-Ready og så et 50" V10 Full HD og hvor meget tror i prisen på 50" V10 ville være faldet til november? (har besluttet mig for at der skal jeg ihvertfald have et nyt TV!)

Redigeret af Jaquila - 31-Juli-2009 kl. 01:18
Til top
OleA Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 666
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2009 kl. 02:02
Jeg har taget et skridt, der ligner dette. Fra 37" PX80 til 42" V10. Jeg er særdeles tilfreds og kan kun anbefale det, hvis du har råd og gerne vil have nyt tv.

Tror mest du vil mærke forskellen i at få 8" mere og ikke så meget at du går fra HD til Full HD. Derudover er V10 bare et bedre tv med endnu bedre billedkvalitet end PX80.

Du kan jo også overveje Samsungs 50" plasma eller endnu bedre Pioneer.

Panasonic HZ1000 65", Panasonic DMR-UBC80, Sony HT-ST5000, Nvidia Shield.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu