Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Larxox
Guld medlem
Oprettet: 03-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1025
|
Emne: Før og efter billeder Sendt: 28-Juli-2009 kl. 11:35 |
Hej!
Siden jeg fandt dette forum og genfandt glæden ved Hifi og surround er der løbet meget vand i åen. Derfor synes jeg at det kunne være sjovt at se folks "før og efter" billeder at deres hjemmebio.
Mit bidrag kan ses her:
Før:

Efter:

Redigeret af Larxox - 28-Juli-2009 kl. 11:36
|
|
 |
Gravenslund
Bruger
Oprettet: 18-Februar-2009
Point: 230
|
Sendt: 28-Juli-2009 kl. 11:46 |
Damn. det ser sku godt ud mester! der er jo kæmpe forskel fra før til efter.
Er selv blevet bidt af en gal hifi hund efter jeg er begyndt at følge dette forum, men mit setup er desværre stadig lidt sørgeligt, Måske før billedet skal tages nu?!?!
|
 |
rhsin
Guld medlem
recordere.dk teamet
Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Point: 5990
|
Sendt: 30-Juli-2009 kl. 21:04 |
Jamen god ide.
Her er mit.
Før: (hvad der måske ikke lige kan ses fra den vinkel er det er et 32" CRT TV så det er næsten lisså dybt som det er bredt)

Efter:

Redigeret af rhsin - 30-Juli-2009 kl. 21:19
|
Mvh
René
|
 |
SLETTET_20120103
--
Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Point: 6191
|
Sendt: 30-Juli-2009 kl. 22:35 |
Damn rhsin, er det en højttaler den sorte kasse som alle de apparater står på?  Voldsomt!
|
 |
Hother
Platin medlem
hummelmose
Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
|
Sendt: 30-Juli-2009 kl. 22:47 |
God idé med før og efter billeder. Den bidrager jeg til i morgen, thi mine før billeder ligger på min gamle PC´er.
Men lad mig lige sige én ting, der er dæleme dyrt, at være "medlem" af recordere.dk - bare al den inspiration man får 
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
 |
rhsin
Guld medlem
recordere.dk teamet
|
Sendt: 30-Juli-2009 kl. 22:48 |
Anima skrev:
Damn rhsin, er det en højttaler den sorte kasse som alle de apparater står på?
Voldsomt!
|
Hehe jep det var et par Cerwin Vega højtalere jeg havde købt som 14årig og slæbte hjem på en trækvogn.. gammel kærlighed ruster ikke... eneste vedligholdelse var i sin tid et par nye 15" basser også fik min kone lov til at male dem i præcis den farve hun havde lyst til, mod de måtte komme ind i stuen 
Man kan ikke se den højre da den står på højre side af døren.. men den var der
De var ikke populære da vi boede i lejlighed 
for at det ikke skal være løgn havde jeg en dali swa 12 sub... somom man har brug for ekstra bas med et par cerwin vegaer 
Men tro det eller lade være, men mine dali helicon 800 sætter de gamle 15" CV højtalere til vægs på bas og dynamik anytime.... jeg var voldsomt overrasket da jeg fik dem i sin tid
Redigeret af rhsin - 30-Juli-2009 kl. 22:53
|
Mvh
René
|
 |
friedel
Guld medlem
Oprettet: 01-Oktober-2007
Point: 1462
|
Sendt: 30-Juli-2009 kl. 22:50 |
fed ide:D mit bidrag: FØR:

EFTER:

|
 |
Bruger udmeldt 43
--
Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
|
Sendt: 30-Juli-2009 kl. 23:33 |
Ha ha, rhsin. Man må da sige der er sket fremskridt. Og så er det vel ganske få år siden at "før" billedet er taget.
Kan se at det var nødvendigt med et par kraftige briller for at se hvad der foregik på den lille skærm.
|
 |
rhsin
Guld medlem
recordere.dk teamet
|
Sendt: 31-Juli-2009 kl. 08:37 |
Kampus skrev:
Ha ha, rhsin. Man må da sige der er sket fremskridt. Og så er det vel ganske få år siden at "før" billedet er taget.
Kan se at det var nødvendigt med et par kraftige briller for at se hvad der foregik på den lille skærm.
|
Hehe jaeh.. såvidt jeg husker startede jeg med min første Pioneer 50" i december 2005, så jeg har egentligt haft "stor" skærm i en del år efterhånden.
Men springet fra philipsen til Pioneeren var et stort skridt oplevelsesmæssigt... vi var praktisk talt "køresyge" den første uge, men da vi havde vænnet os til det ingen problemer, da jeg gik fra 50 -> 60" denne gang var det ikke på samme måde
|
Mvh
René
|
 |
Ponduus
Bruger
Oprettet: 16-August-2008
Point: 238
|
Sendt: 31-Juli-2009 kl. 09:27 |
@ - friedel: Du har simpelthen sendt dine højtalere på en
opfednings kur? Jeg synes de er blevet lidt tykkere :p
|
 |
Bruger udmeldt 43
--
Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
|
Sendt: 31-Juli-2009 kl. 12:11 |
rhsin skrev:
Kampus skrev:
|
Hehe jaeh.. såvidt jeg husker startede jeg med min første Pioneer 50" i december 2005, så jeg har egentligt haft "stor" skærm i en del år efterhånden.
Men springet fra philipsen til Pioneeren var et stort skridt oplevelsesmæssigt... vi var praktisk talt "køresyge" den første uge, men da vi havde vænnet os til det ingen problemer, da jeg gik fra 50 -> 60" denne gang var det ikke på samme måde
|
Ja ja, i 3½ år. Det er da ikke så lang tid
|
 |
rhsin
Guld medlem
recordere.dk teamet
|
Sendt: 31-Juli-2009 kl. 12:20 |
Kampus skrev:
Ja ja, i 3½ år. Det er da ikke så lang tid
|
Hmmm gud ved om jeg husker forkert.. var det december 2004??.. købte en Pioneer 506 XDE det år den blev introduceret... men anyway,.... tiden flyver afsted.. man skal jo snart til at finde ud af hvilken fladskærm man skal have på indersiden af kisten 
|
Mvh
René
|
 |