recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Gode tilbud i Malmø netop nu?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketGode tilbud i Malmø netop nu?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Marqzen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-Marts-2007
Status: Offline
Point: 438
Direkte link til dette indlæg Emne: Gode tilbud i Malmø netop nu?
    Sendt: 31-Juli-2009 kl. 09:40

Hej. Jeg skal til Malmø i morgen, og har principielt 7500dkr jeg kunne knalde af hvis der var et lækkert tilbud, kombineret med deres lave krone.

Optimalt ville jo være et tilbud ala det vi har set i ekspert for nyligt med PZ85.

Anyway... Har i hørt om rigtige gode køb i det prisleje?

Til top
nickyyyy Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-Juni-2006
Sted: København S
Point: 354
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2009 kl. 13:28
Da jeg selv kommer til Malmö ofte, kigger jeg også selv efter priserne, men der er ikke rigtig noget at spare. Priserne ligger generelt på nøjagtig samme niveau, som de gør i danmark. Men af større kæder kan nævnes: netonnet.se, onoff.se og elgiganten.se. Prøv at kigge på deres hjemmesider om der er noget du kan bruge. De har også deres reklameaviser lagt ind.
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Point: 4119
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2009 kl. 13:32
Så er der ogsp mediamarkt, som ligger i Malmø. De har et meget stort udvalg.
Til top
Bjarke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Februar-2006
Point: 923
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2009 kl. 22:11
Oprindeligt skrevet af Marqzen Marqzen skrev:

Hej. Jeg skal til Malmø i morgen, og har principielt 7500dkr jeg kunne knalde af hvis der var et lækkert tilbud, kombineret med deres lave krone.

Optimalt ville jo være et tilbud ala det vi har set i ekspert for nyligt med PZ85.

Anyway... Har i hørt om rigtige gode køb i det prisleje?

Jeg tror ikke rigtigt der er noget at spare... Jeg har lige været i malmø og blev så absolut skuffet... Priserne var overhovedet ikke lavere...

Nok det eneste der var lidt billigere var is og et kaffebesøg.... Men varene, nej sku det var overhovedet ikke billigt...
Pana P50x10y - NAD T753 - NAD C272 - Dali Ikon7, Vokal2, Dali bagh.(Ikon W2 købes)- Ikon Sub - WDlive
Til top
MortenKBH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-December-2006
Point: 751
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2009 kl. 07:00
priserne på elektronik er steget med 20-30 % i nabolandet.

Har lige haft besøg af familie fra det blå/gule-land , og de sagde at priserne var røget heelt op det seneste år ( pga deres ringe valuta )

eks. en lampe der før kostede 1400 skr - koster nu 1900 skr.  Det er sgu da til at føle på
Panasonic TX-P50ST50

Panasonic dvd S53

NAD 356 BEE med indbygget DAC

Sonos Connect

B&W DM685
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu