|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
Gooferen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-April-2006 Sted: Århus Status: Offline Point: 505 |
![]() Sendt: 10-Juli-2009 kl. 08:05 |
Hej |
|
![]() |
|
DjonDjoe ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 29-Juni-2004 Status: Offline Point: 266 |
![]() |
Jeg vil gerne vide om:
|
|
![]() |
|
kbh4 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 721 |
![]() |
Og:
|
|
![]() |
|
BumBum ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 62 |
![]() |
Som jeg skrev i den anden tråd så har jeg ikke haft mulighed for at teste den særlig grundigt endnu,
men jeg har da prøvet lidt forskellige filer og film så jeg skal svare så godt jeg kan med de ting jeg har lagt mærke til.
og så håber jeg at få leget mere med den her i weekenden... |
|
![]() |
|
Maria ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 620 |
![]() |
Lyder godt bumbum. Glæder mig meget til at høre mere. Det du har skrevet indtil videre er lovende
![]() |
|
Mvh Maria
|
|
![]() |
|
PfAn ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 125 |
![]() |
Jeg vil også meget gerne høre hvordan den klarer flac, ogg og mp3??
mvh per |
|
Per Andersen
|
|
![]() |
|
BumBum ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 62 |
![]() |
Jeg ligger ikke inde med hverken flac eller ogg, mp3 spiller fint og læser id tags.
Sad og så en samling fotos (jpg) fra NAS og det virkede også fint. Skal lige bruge lidt tid på at decode billederne men ikke noget der generer voldsomt. |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() |
Der ligger en beta review på mpcclub.com nu
|
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Nu har jeg så fået sat i en harddisk i Xtreameren og det største problem jeg har oplevet med den indtil videre er varme.
Selve boksen er lavet af sort plast, med en blæser i bunden og ellers ikke nogle huller varmen kan slippe ud. Så den bliver pænt varm i siderne efter at have været i brug et stykke tid. Kan muligvis afhjælpes lidt ved at sætte fan speed til high, men så skal man tilgengæld leve med en blæser på overabejde der larmer som ind i helv... |
|
![]() |
|
Caraculo ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 14-November-2007 Status: Offline Point: 40 |
![]() |
Hej.
Jeg har set en af disse enheder "live" og snakket med ejeren om hans oplevelser. Her er et par konstateringer på den negative side. Det skal dog understreges, at han er glad for enheden, og at der er så mange gode ting på positivsiden, at det stadig er et rigtigt godt køb.
|
|
![]() |
|
Hansemand ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 537 |
![]() |
Har du set hvordan og eller om vobsub (sub/idx) virker ordentlig på Xtreamer? |
|
Mvh Hansemand
|
|
![]() |
|
JENC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
Er der nogen der positivt kan bekræfte, at den kan køre 24p ved ægte 24hz?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |