|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Emilos88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 925 |
![]() Sendt: 30-Juli-2009 kl. 19:17 |
|
Jeg overvejer at udskifte min reciever her til efteråret, fordi jeg går med projektor drømme. Jeg laver derfor denne tråd til folk kan skrive når de finder nyheder ligesom den med de nye Pioneer reciever. Og de så kan diskuteres. Hvem vinder i år med at lave salgssuccesen Marantz, Onkyo, Pioneer, Denon, Panasonic, sony eller andre. Håber i har nogle nyheder på lager! |
||
Get HIFI or die trying c",
|
||
![]() |
||
Emilos88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 925 |
![]() |
|
http://us.marantz.com/Products/2926.asp Jeg har fundet denne Marantz NR1501, spændene at se at de helt lave modeller er med HDMI og de nye lydformater i år. Prisen virker også som om den er faldet, men det har jeg dog kun ud fra Denon's nye modeller fra hifi-klubbens prisliste. nogen andre der kan spå om prissætningen i år? |
||
|
||
![]() |
||
![]() |
|
http://www.eu.onkyo.com/products/TX-NR807.html Så er den nye onkyo blevet offentlig gjort. Bemærk at det nu er 7,2 og ikke 7,1. Er der nogen der ved hvad det nye universal port skal bruges til? |
||
|
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
|
Nyt om Pioneers receivere kan du finde på forsiden. Dog ikke noget om priserne endnu. Men påregn, at de nye nogenlunde holder priserne for de forrige modeller - altså introduktionsprisen på disse F.eks.: http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articl eid=3034&zoneid=5 |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
pdj1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 957 |
![]() |
|
Som der står på siden du linker til: Universal Port for Single-Cable Connection of Optional Onkyo Dock for the iPod or DAB+ Radio Tuner De kan forøvrigt sættes i kæde hvis man har begge to. |
||
/Peter
LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live |
||
![]() |
||
Gerdes ![]() Redaktionen ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 12-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 425 |
![]() |
|
Er du blevet træt af din SR8500, eller har du bare brug for en undskyldning for at skifte den ud? |
||
Den der køber dyrt græder kun en gang. Den der køber billigt græder flere gange.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Nej den kører bare super, og har også overvejet at købe en Pana BD80 eller ligende så jeg kan køre hd-lyd, men med projektor vil det jo være nemmest med et HDMI kabel, for hvis jeg skal have tilsluttet pc, eller ps1 og andre sjove ting. Kan Marantz SR8500 DVI udgange godt køre med 24p og fuld hd? |
||
|
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|
Jeg er da også super glad for min Onkyo 806, men jeg er blevet hug på en Pioneer SC-LX72. En dyr hobby, men andre bruger også en masse penge på andre hobby.
hvis du er meget glad for din Marantz, havde jeg valgt en pan DB80 og en analog løsning til HD lyd. du kan ikke overfører HD lyd, via dvi udgange, så det opnår du ikke så meget ved. så kan du lige så godt kører direkte hdmi fra afspiller til projektor og lyd analog til din M 8500. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Ja jeg ved godt at dvi ikke overfører lyd, det jeg tænker er bare om sådan en gammel hund kan overføre det korrekte HD billed via DVI. Er der nogen steder med billeder af bagsiden af den nye pioneer. den virker tiltrækkene.
|
||
|
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|
Jeg vil tro den ligner en lx-71 rigtig meget.
http://www.recordere.dk/indhold/templates/design-udenkomm.as px?articleid=2841&zoneid=6 Redigeret af xcardman - 01-August-2009 kl. 13:19 |
||
![]() |
||
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
|
Kunne de så da i det mindste lige have fyret nogle penge af til designet |
||
![]() |
||
![]() |
|
i sort ligner den jo 90 procent af alle andre, men i sølv glem det ![]() Redigeret af xcardman - 02-August-2009 kl. 08:30 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |