|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Paetch ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() Sendt: 04-August-2009 kl. 03:18 |
Heej :) Jeg kan ligeså godt indrømme, at jeg ikke ved en skid om lyd osv . Derfor håber jeg , jeg kan få lidt hjælp her :) Jeg går og overvejer at anskaffe mig et surround sæt, da jeg gerne vil ha lidt mere lyd . Jeg har et Panasonic fjernsyn . Derfor har jeg kigget på anlæg fra Panasonic. Men ,¨så er mine spørgsmål så : 1: Jeg har kigget på disse to : http://www.panasoniccenter.dk/produkter/surround/systemer/sc -bt200.htm http://www.panasoniccenter.dk/produkter/surround/systemer/sc -pt470.htm Men hvad er forskellen ? Udover at det dyre er med Blu-ray afspiller ? 2: Jeg har en playstation 3 . Er det muligt evt at nøjes med det billige og så koble fjernsynet , Playstationen og surround sammen ? Så jeg kan afspille Blu-ray fra min PS3'er , se det på fjernsynet og få lyden ud af anlægget ? 3: Kan jeg sætte min computer til anlægget , så jeg kan spille musik fra computeren over anlægget ? Håber der er nogen der vil hjælpe mig lidt :) Venlig Hilsen Kenneth .. |
|
![]() |
|
kim olsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1384 |
![]() |
For at kunne svare fyldestgørende på sine spørgsmål må du supplerer links til specifikationer af især ind/udgange, idet svaret på spørgsmål 1 er helt afhængig heraf, spørgmsål 2 er delvist afhængig og spørgsmål 3 er helt afhængig af det du linker til's specifikationer. så med første afsnit i mente, samt at man kun har billederne at gå ud fra er svarene: 1: forstærkerenhed og subwoofere er forskellige hvis billedet holder stik. at center og sattelitter er ens på billedet er dog ikke ensbetydende med at de er identiske 2: som udgangspunkt ja, PS3 skulle være en glimrende blu ray afspiller. 3: ja. forudsat at der er en aux indgang eller lignende.
|
|
Crown - there is no substitute.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40548 |
![]() |
Der er både Toslink og RCA In på SC-PT470. |
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
|
|
![]() |
|
kim olsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1384 |
![]() |
Efter lidt søgning på panasonics hjemmeside ser det ud til at der er aux indgang samt to optiske indgange på sc-bt200. efter nærmere granskning er forstærker og subwoofer forskellige, mens center og sattelit højttalere ser ud til at være særdeles identiske. bt 200 har den største sub, mens det ligner at pt470 har den kraftigste forstærker (alt er releativt når man har en "1000 watt" forstærker på 3,4 kilo og alt er opgivet med et nviveau af forvrængning der giver nedsat hørelse efter en halv time)
|
|
Crown - there is no substitute.
|
|
![]() |
|
Paetch ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Okay .. Tak for hjælpen :)
|
|
![]() |
|
Prospect ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2008 Sted: Ølstykke Status: Offline Point: 783 |
![]() |
Hvis du kan få øjnene væk fra de sæt der så prøv at læs lidt i denne tråd
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |