|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() Sendt: 02-August-2009 kl. 01:01 |
Hej. Jeg har en Velodyne SPL-1200 Ultra subwoofer samt en Rotel 1057 receiver. Mit nuværende subwooferkabel blev købt i forbindelse med et Cerwin Vega HD63 højtaler sæt (kan ses i linket, i mit sig). Dette var et QED Perfomance Kabel til 450kr for 6 meter. http://www.hifiklubben.dk/produkter/kabel/subwooferkabel/qed _performance_subwoofer_kabel_6_meter.htm Mit spørgsmål er så om det kan svare sig at købe et andet subwooferkabel, eller om det nuværende kabel er godt nok? |
|
![]() |
|
Kratz ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 284 |
![]() |
Efter hvad jeg har hørt skulle kablet til subwooferen ikke være så kritisk for lyden. Dit nuværende kabel skulle være glimrende til formålet, og jeg tvivler på du vil kunne høre forskel hvis du køber et dyrere kabel. |
|
![]() |
|
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
![]() |
Det vigtigste er så vidt jeg ved afskærmningen i kablet, således at der ikke opstår brummen
![]() |
|
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
|
![]() |
|
Speednut ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-April-2008 Sted: Skive, Danmark Status: Offline Point: 295 |
![]() |
Behold bare det du har. Du vil ikke opleve en kæmpe forskel, hvis du køber nyt kabel. Hvis du overhovedet oplever en forskel.
Så længe kablet er godt afskærmet, det er det vigtigste. |
|
Surround: Pioneer KRP-600M, Pioneer LX60, Pioneer BDP-LX71, Velodyne SPL 1200 Ultra, Focal Chorus surround.
Head-Fi: Sennheiser HD800, Red Wine Isabellina HPA LFP-V DAC/headamp |
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
Jamen det lyder jo fornuftigt så.
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |