recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - XP eller Server 2008
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketXP eller Server 2008

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
nunbaggi Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-April-2007
Status: Offline
Point: 306
Direkte link til dette indlæg Emne: XP eller Server 2008
    Sendt: 04-August-2009 kl. 20:17
Jeg har xp på min pc med alt musik og film på.
Vil der være nogle fordele ved at skifte til server 2008??
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Point: 5570
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2009 kl. 22:11
meget underligt spm. Det kommer jo helt og holdent an på hvad det er du vil opnå? XP er et desktop operativ system. server 2008 er et serversystem beregnet til at fungere som server og der kræves faktisk en del viden for at få det sat op som workstation udgave. Desuden er det ikke nødvendigvis sikkert at der er drivere til det du gerne vil. (server 2008 er baseret på vista - R2 udgaven er baseret på Win7 og kommer snart)
Hvis det er for at opnå bedre stabilitet, så kan du nok ligeså godt gå på vista sp2 eller en win7 når den kommer ud. et system er ikke mere stabilt end de brugte programmer er programmeret!
Bottomline - det lyder som mega overkill at forsøge at investere så mange penge i et OS - især hvis det bare er til visning af film og lytning af musik,

Til top
nunbaggi Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-April-2007
Point: 306
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2009 kl. 22:37
Okay tak skal du ha.. Det var svar nok
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu