|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
andefeldt ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() Sendt: 04-August-2009 kl. 23:51 |
|
Nogen der ved, hvor man kan få fat i en Dual tuner (DVB-t) til USB henne her i landet?
Jeg har fundet en på nettet (UK): http://www.maplin.co.uk/Module.aspx?moduleno=222858 Og det er jo ligefrem vanvittig billigt! Kan de købes herhjemme (vil gerne sikre mig, at de virker med DK undertekster)? |
||
Anders
|
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10474 |
![]() |
|
Om undertekster virker har ikke noget med hardwaren at gøre, men alene den anvendte software. DVBViewer f.eks. understøtter danske undertekster, men om DVBViewer virker til den viste model, ved jeg ikke. For at virke kræves det, at tuneren kører med en såkaldt BDA driver. Skal det være en dual tuner og ikke to enkelte? DVBViewer understøtter brug af flere tunere på samme PC. Flemming Redigeret af fltk - 05-August-2009 kl. 08:36 |
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5300 |
![]() |
|
Kan se på Maplins billede at det er en Twinhan model 704j som også kaldes AD-TU700(704j):
Og BDA driver kan downloades her: Mvh JørgenT |
||
![]() |
||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5300 |
![]() |
|
Jeg vovede pelsen på muldvarpen og bestilte den for noget tid siden fra Maplin UK. Pris ca. 368,- DKr incl. forsendelse. Det virkede noget ustabilt til at begynde med. Kunne virke, men ind imellem var tuner ikke til rådighed, og Win7 MC virkede trægt. Og havde egentlig afmonteret det igen. Så væk med DigitalTV programmet (BDA driver blev bevaret). Og der var jo også en DVBViewer Recording Service installeret, så også væk med den. Så nu ser det faktisk ud til at virke med Win7 MC. Kan optage 3 DVB-T programmer samtidig. Og der er også undertekster på TV2, som er den eneste med DVB-subs for tiden. Så største ulempe for tiden er, at Win7 MC finder ca. 2195 kanaler ialt, fra DVB-t nettet, og satellit på 19+28 grad øst For der skelnes nemlig ikke imellem sat radio kanaler (digital audio tjenester) og TV kanaler, som DVBViewer gør. Mvh JørgenT Redigeret af JørgenT - 28-September-2009 kl. 22:45 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |