|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Rambøl ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
![]() Sendt: 06-August-2009 kl. 21:39 |
Hej alle
Jeg vil spørge om I (ligesom min far da jeg spurgte) synes det tangerer 'tåbeligt' at købe et produkt online i Tyskland og få det leveret i Østrig - det er hvor jeg befinder mig. På et hotel. (Kan godt selv se det er en stresset løsning) ![]() Sagen er at jeg vil have et kamera Lumix TZ7 og sammen med hukommelse, taske og batteri er det bare MEGET billigere købt i Tyskland. Men jeg vidste ikke Foto Erhardt.de var så langsomme til at levere.. På mandag flyver jeg til Østrig og skal være der i lang tid. Og vil gerne forevige den oplevelse. Men kamera kan jeg ikke få med. Er det tåbeligt eller bare lettere risikabelt at oplyse det Østrigske hotels adresse som modtager og bede dem tage imod min forsendelse? Jeg snakker selvfølgelig om et hotel med renomé som gør et stykke arbejde for at yde høj service. Håber I vil tænke lidt over dette ![]() Go' sommer! |
|
Samsung LE-40M87
Playstation 3 60Gb Onkyo TX-SR706 HarboSAT/SUB 10 |
|
![]() |
|
Bendix ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2215 |
![]() |
Hejsa
Jeg fik engang en lader til min bærbar leveret til hotel D'anglettere, fordi leverancen var for sent og jeg var gæst på hotellet Det gik fint og uden problemer Redigeret af Bendix - 06-August-2009 kl. 21:50 |
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4114 |
![]() |
Nu ved jeg ikke hvor du skal hen i Østrig. Men erhard tager 330 € for kameraet. Du kan købe det i Graz til 313 €, så hvis det er på de kanter du skal, så kan du jo bare hente det i Østrig: http://www.grazcamera.com/html/f-shop.htm En god prissøgemaskine til Østrig/Tyskland er www.geizhals.at
|
|
![]() |
|
Rambøl ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
![]() |
Til Graz specifikt er der 111km og det er umiddelbart for langt, men ideen vil jeg overveje. Muligheden med at bestille i Østrig og få sendt til Østrig minder lidt om den med D'angeleterre.
Det er ikke så dårligt. Mange tak. |
|
Samsung LE-40M87
Playstation 3 60Gb Onkyo TX-SR706 HarboSAT/SUB 10 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |