claesen skrev:
Hej alle sammen :D.
Jeg bestilte her i Tirsdags nogle Logitech Z-5500 til min lille 'hjemmebiograf'' da der var mange der havde talt godt om dem.. men jeg blev ærlig talt lidt skuffet.
Jeg syntes ikke at bassen siger meget - jeg har også et logitech X-530 og hvis jeg spiller den samme sang lyder det mange gange bedre på X-530.
Sættet er sat til min DVD som er en Philips dvp-3360. Dvden og Z-5500 er forbundet med et high Grade Stereo audiokabel - hvor jeg kun den sorte del bliver brugt.
Jeg har et par spørgsmål: Ville lyden blive bedre hvis jeg skiftede kablet ud med et rigtig coax kabel??
& er det er sted(butik eller noget) hvor jeg kan høre sættet - fordi jeg kunne godt tænke mig at høre subwooferen, da jeg godt ville høre om den virkeligt ikke kan spille bedre?
/Daniel
|
Det lyder underligt, fordi jeg har en kammerat som købte det sæt, og der var virkelig smæk på hele sættet lige fra starten af. Rigtig fed bass, selvom det slet ikke var spillet til.
Mener ikke engang han havde brugt coax-kabel, men bare almindelig audio forbindelse.
Hans dvd-afspiller er ovenikøbet blot en UNITED, som han har købt i Aldi for 250 kr.

Redigeret af Chrizzy - 06-August-2009 kl. 13:36