|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Circon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Januar-2005 Status: Offline Point: 299 |
![]() Sendt: 06-Januar-2006 kl. 07:47 |
Hej Hvem står bag der firma united.Jeg tænker på lcd fjernsyn???????? Hilsen Circon |
|
![]() |
|
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
Mvh. Frede.
![]() [COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70 Afspiller: "Pana" DMP-BD80 |
|
![]() |
|
Circon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Januar-2005 Status: Offline Point: 299 |
![]() |
Hej Frede Tak for din hurtig hjælp.Jeg har set en Lcd(20")med indbygget dvdafspiller i Aldi til 4000 (til soveværelse) Hilsen Circon Ellers meget tilfreds med Panasonic.Hdd+Plasma Redigeret af Circon |
|
![]() |
|
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
Hej igen. Jamen velbekomme dig da. Men nu lige den model du omtaler, er da vist ikke med i deres program af LCD-skærme.
|
|
Mvh. Frede.
|
![]() |
|
![]() |
Mig igen Jeg har skrivet til dem hvorfor den ikke findes på deres hjemmeside. Bliver spændene hvad de svarer. mvh circon |
|
![]() |
|
![]() |
Hejsa. Ja da... "Godpris" har forresten også en, dog lidt mindre og lidt dyrere. Nå men, her er linket til "Godpris" http://www.godpris.dk/shop/default.asp?ProductID=MEDIALINE17 |
|
Mvh. Frede.
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Uden at kende hverken United modellen eller Dell skærmen, så har jeg oplevet Medialine modellerne. Godt nok 26" udgaven. Medialine er udstyret med stort alt hvad man forventer af et TV af features og funktioner incl. NICAM stereo og tekst-tv. Pænt design, godt billede, og alle mulige funktioner til at vise 4:3, 16:9 og diverse zoom. Jeg var positivt overrasket, for i forhold til almindelige discount TV som oftest er med diverse begrænset funktionalitet. Medialine er "rigtige TV apparater" med indbygget DVD. Det eneste jeg savnede i Medialine, var understøttelse af WSS flag. Det er dem som får billedet fra f.eks. DR til at zoome til 16:9, når film eller udsendelse er i "semi-bredformat". /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
![]() |
Tak for de mange svar.Jeg venter stadigvæk på et svar fra United. Den i Aldi viser kun 4:3.Det skulle ikke være et problem,eller? mvh Circon |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Ikke andet, end at DVD vil vises med sorte striber for oven og for neden. TV ligeså, når udsendelserne er i 16:9. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
![]() |
Hej Lars. Det er da helt okay. Jeg kender så heller ikke Medialine produkterne. Men som jeg skrev, så er Dell'n ikke på programmet lige nu. Der er rigtig mange tilslutningsmuligheder, funktioner og muligheder for indstillinger, af både billed og lyd side. I den danske udgave, er der så også "Nicam-stereo" og "Scart-stik". Men ellers er det vist også næsten de eneste forskelle, jeg har bemærket i forhold til det der sælges fra deres USA-afd. Nå men, ligemeget med alt dette. http://www1.us.dell.com/content/products/productdetails.aspx /lcd_w1900?c=us&cs=19&l=en&s=dhs Redigeret af Pokerface |
|
Mvh. Frede.
|
![]() |
|
![]() |
Hej Desværre har UNITED ingen manualer på deres hjemmeside. Vi arbejder på at få manualer på de produkter som forhandles af DANGAARD ind på vores hjemmeside http://www.dangaard-electronics.com/start.aspx under produktlisten Desværre er produktlisten på vores hjemmeside meget mangelfuld, og bl.a. alle manualen til LTVD2060 er endnu ikke kommet på. Jeg har vedhæftet en manual til mailen. Håber det hjælper dig videre. Hvis ikke, så kontakt os venligst på mail adressen: |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg kan ikke finde ude af hvordan man satter manualen in på denne side.Send mig en e-mail hvis i gerne vil læse det.
Hilsen Circon |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |