|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Helweg ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
![]() Sendt: 30-Maj-2009 kl. 15:37 |
Hej
Jeg har lige købt mig en LG BD370 maskinen er tilsluttet....men hvordan F.... får jeg den på nettet. ? Det ser ud til at den godt nok har forbindelse, men det eneste som jeg modtager er "There may be network congestion", hvad det så end betyder. jeg sidder med en Stofa forbindelse, hvor jeg har det som de kalde farmilie forbindelse (så vi kan ha flere ting på nette på samme tid...ps3, zapto, to pc'er) de har allesammen skulle indtastes en MAC Adresse... men en sådan har jeg ikke kunne finde på LG BD370'er ? nogen som kan gi mig et godt råd her |
|
![]() |
|
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
Har Stofa stadig nogle kunder? Hvis jeg var dig ville jeg investere i en ordenlig router foran alle dine PC'ere, konsoller mm. Så er det kun routerens mac adresse som skal indtastes hos Stofa og den fungerer samtidig som firewall, så ingen kan forbinde til dine maskiner udefra.
|
|
Med venlig hilsen,
Thomas |
|
![]() |
|
Rebbe ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 15-Januar-2004 Status: Offline Point: 33 |
![]() |
Sidder med akkurat samme problem. Afspilleren er på nettet og klarede fint diverse firmware updates og viser fint med netværks iconet, at den er på nettet, men når den skal connecte til Youtube, så kommer den med 'There may be network congestion' Fik du løst problemet? Er efterhånden lidt opgivende, så håber på lidt hjælp herfra. Har cybercity som udbyder med en Zyxel router. Skal der evt. åbnes nogle porte eller hva'?
|
|
![]() |
|
xander ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 103 |
![]() |
ups
Redigeret af xander - 08-August-2009 kl. 00:04 |
|
![]() |
|
xander ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 103 |
![]() |
En mulighed er at prøve at ringe til stofanet support og tænde for nettet på på din afspiller, så kan de se din mac adresse også tilmelde den adresse til always on, sådan fik jeg nettet på en psp til at virke, inden du ringer skal du huske at have slukket for nettet på dine andre ting, et stykke tid inden du ringer, fordi dine forskellige mac adresser figurerer et stykke tid på deres net, efter dine forskelige maskiner er slukket. MVH |
|
![]() |
|
zitta ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() |
Jeg vil gerne melde mig til koret af brugere, der har problemer med at få LG BD370 til koble sig på Youtube-funktionen. Har forsøgt hvad som helst, - dynamisk og statisk IP, open dns server, port forwarding you name it, - og pt. sidder LG support på hænderne med henblik på at afhjælpe problemet, - til trods for, der efter sigende er sat en ekspert på at løse opgaven. Afspilleren har i øvrigt ingen problemer med netopkobling, - og noget af det første, jeg gjorde, var at foretage en firmware-opdatering (ver. 7xxx), - hvilket skete uden antydning af problemer, - men det kan også være her, at problemet er gemt pga. bugs og sligt. Er det muligt at gå tilbage til en ældre, tidligere firmware-version, - og i givet fald, hvordan? Jeg imødeser erfaringer, der kan afhjælpe problemet. |
|
![]() |
|
Rebbe ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 15-Januar-2004 Status: Offline Point: 33 |
![]() |
Hej Zitta Dine oplevelser lyder 100% identiske, af hvad jeg selv har prøvet/oplevet. Talte med LG-support i dag, og fik den samme forklaring om at de afventede et svar fra LG's hovedafdeling på problemet. Det positive er at LG tilsyndeladende nu er gjort opmærksomme på problemet og tilsyneladende arbejder på problemet. Spørgsmålet er så om der kommer en løsning via firmware og ikke mindst hvornår? Det ville han ikke love. Min updaterede også driver/firmware ved første opstart problemfrit, så jeg ved desværre ikke om den kunne komme på youtube med ældre driver/firmware. Min afspiller er opdateret til følgende: Model name: BD370-P Driver version: H42301 SW version: V7.127.00.26 Det ville være interessant at høre fra nogen, det er lykkes for at komme på youtube og hvilke dríver/firmware de bruger? En ældre versioner V4.090.00.24 kan hentes her: http://nordic.lge.com/sv/support/download_soft.jsp Det gjorde dog ingen forskel her Når/ hvis jeg hører finder noget nyt, skal jeg nok informere det her på siden. Håber du gør det sammen.
|
|
![]() |
|
zitta ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() |
Super Rebbe.
Jeg håber, at den fælles front kan gøre en forskel, - og lad os samt øvrige holde hinanden orienteret, hvis der fremkommer en løsning på problemet med opkobling til You Tube. Netop den funktion var den uløsende faktor for mit køb af afspilleren, hvilket gør det ekstra surt, når det netop ikke fungerer. |
|
![]() |
|
![]() |
Så er der kommet ny firmware,..... og Youtube virker Efter at havde brugt en ugen på alle mulig forsøg, viste det sig at det var LG, der havde fejlen Den er ikke kommet på den nordiske side endnu, men jeg fandt den på den tyske LG side via et tysk forum, hvor de i massevis havde det samme problem. Download og updater med USB-stic og du er kørende
|
|
![]() |
|
![]() |
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |