|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Chessr ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 124 |
![]() Sendt: 08-August-2009 kl. 14:07 |
Jeg sidder lige og falder over disse 3 Samsung 50" plasma hos Wupti: Det hele kører også på flatpanels.dk http://www.flatpanels.dk/flatforum/viewtopic.php?p=70015#700 15 mvh Vtviking |
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
De tre Samsung 3 du har kigget på er ældre modeller, måske du skulle overveje at kigge på den nye, 855 ?? Dog er prisen lidt højere G10 modellen er fra Panasonics nye generation, og vil tro at billedet er bedre på dette, end de Samsung du har kigget på. Dog har det problemer med afvikling af 24p på korrekt måde |
|
![]() |
|
Chessr ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 124 |
![]() |
Jeg er desværre ikke villig til at gå længere op end det Panaen koster :) ang 24p har jeg godt læst lidt om det her inde men er det ikke på vej til at blive rettet fra Panasonic ? |
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
655'eren er lillebroderentil 855 åbenbart.
Med identisk billede som 855, ville jeg næsten satse pengene på den. Se om du kan finde et sted hvor du kan se de to tv ![]() Redigeret af Sploink - 08-August-2009 kl. 18:52 |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg bor i Horsens og der er desværre ikke nogle af hverken Expert, Fona eller Bilka som har de TVer jeg leder efter Så derfor er jeg nødt til at forholde mig til folks meninger Alle de Tver jeg finder jeg kan lide har endten ingen DVB-C tuner eller så har den en men ikke MPEG-4 eller også er der lige nøjagtig en fejl på den jeg er varm på som gør at blue-ray hakker Skulle jeg istedet for vælge en V10 til samme pris men så kun 42" ? |
|
![]() |
|
![]() |
Har lige et nyt spørgsmål vedrørende det her: Jeg forestillede mig at man kunne proppe HDMI kablerne ind i forstærkeren, og Wiiens component der ind også og så fra forstærkerens udgang ind i et af TVets HDMI porte så alt kører fra en kanal..(i kan nok høre jeg er nye så svar for dummies som ind til bliver modtaget med kyshånd (B |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |